Mit første billede..

• Det er lidt blurry :( Og jeg troede hun græd, men så var der dråber i panden ligepludselig? :D
    Hvis nu ansigtet havde været skarpere tror jeg det ville have været ret godt.

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Det er lidt blurry :( Og jeg troede hun græd, men så var der dråber i panden ligepludselig? :D

Fuldstændig enig.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Det er lidt blurry :( Og jeg troede hun græd, men så var der dråber i panden ligepludselig? :D

hehe hun har bare leget med vand :D men kan nemt se hvad du mener :) jeg læser stadig guides.. hehe
    må også sige, det er ikke rørt ved billedet, intet photo program what so evah.

• Som et par stykker er inde på så mangler der noget skarphed. Det er meget vigtigt med sådan et billede at skarpheden ligger på øjne. Sæt kameraet til midterste fokus punkt fokuser og re-komponer billedet.

Hvis du tager billeder i raw har du mulighed for at justere hvid balancen bagefter ellers er du nød til at gøre det i kameraet, her syntes jeg billedet er lige koldt nok.

Pas også på med at stole alt for meget på kameraets lysmåler, her kunne den godt lige have brugt lidt mere lys.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy