Arma 2 Lagg

  • Havde kæmpet mig igennem basic træning. Når til MOAT. Ved ikke hvad det er. Trykker 1. Pludselig bliver jeg skudt. Skal starte det hele forfra.


    Nå jeg må prøve igen i morgen efter arbejde. Er det muligt at gemme i træningsdelen? Hvis ja, hvordan?

  • Hvis du vil have noget hurtigt skal du nok blive i cs, og call of duty..


    Btw. Spillet er mest til multiplayer. Det er der det har det største potentiale, til store clanfights osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Synes det er meget sjovt. Uden tvivl det næste spil jeg køber.



    Heh, ville squ også gerne have det.


    Men det lagger, og min computer bliver utrolig varm når jeg er inde efter 10 min.
    Men der kommer vel andre spil:)

  • Nu er Spillet altså også mega krævende, jeg kan dog køre spillet med 1920*1080 med alt på Very High men det nok også mit system, men jeg vil da mene at hvis man køre med en Core2 Duo på 1.8 GHz så Burde man skifte til en Quad core cpu eller Oc en del da det er meget CPu krævende. Jeg har spillet demoen men kan sku ikke hitte ud af det shit fordi det er så REAL :-)


    Måske man bare skulle prøve at spille nogle flere timer :-)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Har også spillet ArmA 2 i et par timer efterhånden.


    Der er godt nok en del bugs i missionen Manhatten. Jeg skulle have adgang til air support men kan ikke aktivere det i support menuen men det er en anden sag.


    Hvordan ser man sin FPS. Jeg køre med medium/high(AA og aniso off) og synes det virker stabilt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mongolmedpistol
    Har også spillet ArmA 2 i et par timer efterhånden.


    Der er godt nok en del bugs i missionen Manhatten. Jeg skulle have adgang til air support men kan ikke aktivere det i support menuen men det er en anden sag.


    Hvordan ser man sin FPS. Jeg køre med medium/high(AA og aniso off) og synes det virker stabilt.


    Du kan kører banen "Benchmark" som ligger samme sted som de andre baner.

  • spillet kører helt fint i multiplayer (afhængig af serverens gfx indstillinger). Det er primært AI koden der æder fps, så jeg plejer at gå efter pvp servere som f.eks. charlie foxtrot.

    [COLOR=silver9]
    Abit AW9D-MAX
    Core 2 Duo E6600 @ 3,4GHZ / Scythe Infinity
    4GB Kingston HyperX PC6400
    XFX 8800 GTS 512MB
    1TB Samsung / 250GB Samsung
    Soundblaster X-Fi Extreme Music
    Sennheiser HD650


    Antec P180b
    Chill Innovation 510W
    Hanns G 28" LCD
    [/COLOR]