EDIT: Nyt HDR billede..

• Hey derude..

Så har jeg været lidt rundt udenfor og tage nye billeder.. Der var dog kun et af dem som jeg har valgt at ligge op..

Gerne konstruktik kritik.. Evt nogle råd til hvad jeg kunne gøre anderledes og evt bedre..

[Blocked Image: http://img31.imageshack.us/img31/8084/vej202copy.th.jpg]

Efter lidt gode råd og ideer har jeg ændret lidt på billedet. Synes selv at det er blevet bedre end det andet jeg lagde op, så gerne bedøm endnu engang.. :D Giv mig en kommentar med hvilket er det bedste..

Fandt lige kort tid efter, ud af at jeg har min skærm skruet ret meget op for brightness, så hvis i ikke kan se så meget på billedet, så fyr lidt op for brightness på skærm

[Blocked Image: http://img75.imageshack.us/img75/2565/christianshavnbynight.th.jpg]

/natch

• Halos er da ikke elimineret de er endda ret kraftige over bygningen i venstre side. Når man tænker på det er HDR ville jeg gerne have set mere lys på nogen af bygningerne de mørke områder flyder sammen.

Pas også på med over saturering.

Bare klø på HDR er ikke super nemt og tager noget tid at komme helt ind i.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Halos er da ikke elimineret de er endda ret kraftige over bygningen i venstre side. Når man tænker på det er HDR ville jeg gerne have set mere lys på nogen af bygningerne de mørke områder flyder sammen.

Pas også på med over saturering.

Bare klø på HDR er ikke super nemt og tager noget tid at komme helt ind i.

Arh. Rigtig nok med at de er i venstre side - My bad.

Kiggede ikke så grundigt på billedet....

• men synes himlen ser lidt sjove ud, nemli pga HALOen og så os lidt fordi det ser lidt ud som om, det ligger i en slags lag..

Men ellers mega fedt billede.. fandme nice lavet..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650