ny bærbar

  • Min kæreste og jeg står og begge skal starte nyt studie og da jeg bruger den stationære meget til gaming skal vi have minimum en bærbar hun kan bruge. Hun skal vel egentlig ikke andet end standard skole, internet, musik og sådan, men havde tænkt på en af de to følgende til hende


    http://www.edbpriser.dk/Produc…761&searchArea=&Soegeord=
    http://www.edbpriser.dk/Produc…335&searchArea=&Soegeord=


    selv har jeg overvejet kraftigt at købe en MSI netbook til de ovenstående ting i skolen
    http://www.edbpriser.dk/Produc….asp?ID=476062&Specs=true


    Er der nogen der har erfaringer med disse ?


    På forhånd tak

  • Af dem ville jeg klart vælge den fra HP. Den ser væsentligt bedre ud end de andre plus at den har rigeligt med ram og en "nogenlunde" cpu.


    Fujitsu'en synes jeg ser rimelig grim ud og jeg er ikke så meget for deres pc'er i det hele taget. De tidligere modeller har skræmt mig fra at ville købe nogen pc fra Fujitsu Siemens.


    MSI'en er en ganske fin bærbar, der sagtens kan bruges til det nævnte, men overvej også at tastaturet er meget småt (jeg kan ikke skrive på de små 10"), og så er det en mærkelig skærmopløsning, der gør at flere hjemmesider får et irriterende format på skærmen.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    MSI'en er en ganske fin bærbar, der sagtens kan bruges til det nævnte, men overvej også at tastaturet er meget småt (jeg kan ikke skrive på de små 10"), og så er det en mærkelig skærmopløsning, der gør at flere hjemmesider får et irriterende format på skærmen.


    ja den er helt igemmen noget man ka kalde mobil, men man skal vende sig til 10tommer og det keyboard da tasterne er mindre end normalt, men kan man det har man det jeg vil kalde en virkelig god mobil laptop til skole forbrug kender selv en som har købt en MSI Wind til det samme.

  • Jeg ville kigge på Asus Eee 1000HE eller Samsungs netbook. De har en anelse større tastaturer, mener jeg.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • ja også det jeg tænker om de små netbooks, men den "store" var til min kæreste og tror jeg napper den hp da jeg i forvejen har hørt meget godt om dem:)


    hvad er batteritiden på hyppigst på netbooks vs laptops btw ? vel egentlig næsten det vigtigste til sådan en da den kun er til når man er på farten

  • Det er MEGET svært at sige. Du er nødt til at finde nogle tests med lige de modeller du ønsker at sammenligne batterilevetiden på.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H