gamer computer sælges

  • hey alle vil til at sælge min comp da jeg ikke gamer mere noget særligt så vil sælge den for 5 kilo regner jeg da med at få for den.... prisen kan vi måske diskutere


    opsætning:


    nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram


    skriv vis i er intra...!

    nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram

  • Jeg vil sige han har svært ved at hente mere end 2000 kr.
    Det trækker voldsomt ned at bundkortet ikke er kompatibelt med Phenom II. 8o

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • lad mig lige forstå det ret du siger altså at bundkortet ikke kan køre am2 +
    for det kan den.... og nej kan sku ikke sælge noget jeg har brugt næsten 10k på for 2000 kan nedsætte den til 4000

    nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram

  • ps når jeg siger 5k er det med skærm og tastetur og mus


    tastetur: Saitek - Eclipse Keyboard II


    mus: har en logitek og en anden mus begge medfølger..


    skærm: belinea 19" widescreen..

    nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram


  • 19 tommer om det er 4:3 el. 16:10 gør det ik bedre, men hvis du vil ha så meget for den ska den nok på dba, qxl el. noget i den dur.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af danni
    lad mig lige forstå det ret du siger altså at bundkortet ikke kan køre am2 +
    for det kan den.... og nej kan sku ikke sælge noget jeg har brugt næsten 10k på for 2000 kan nedsætte den til 4000


    Du kan ikke brugde de 10.000kr til noget du kan bare se tilbage på at den pris var dengang.


    Idag kan du sagtens købe sprit nyt og få et bedre system for 5000kr end dit der er brugt - sådan er det bare, hardware idag falder meget hurtigt i værdi.


    Når vi så siger at du skyder med meget store hagl er fordi at der er ingen herinde eller andre hardware ligende sites der vil skyde 5000kr efter dit "gamle" lidt forældet hardware.


    Du kan prøve dig med dba eller qxl - men jeg tvivler stærkt på at du kan få den pris for den pc der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af danni
    du kan få hele lortet for 3,5k


    Jeg ved godt at det er imod forumreglerne, men jeg har stillet et lille regnestykke op for dig.
    Den første række er selvfølgelig dit hardware du har sat til salg. Den næste række er hvad det er værd i dagens Danmark, og der har jeg endda hvad en flinker fyr.
    Den sidste række er, hvad du kan købe et helt spritnyt system for, der er tilsvarende eller endda bedre end det du har til salg.


    nvidia 8800gt 350,- og 550,-
    gigabyte ga-m57sli-s4 300,- og 500,-
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz 200 ,- og 507,-
    cosair hx620w 400,- og 760,-
    spire kabinet 200,- og 400,-
    chell shock 2gb ram 200,- og 350,-
    skærm 450,- og 800,-
    mus+tast. 400,- og 750,-


    Sum: 2500,- og 4617,-


    Så spørg dig selv engang til om 5000,-, eller endda 3500,- er en fair pris.


    Jeg undskylder igen mit brud på reglerne, men nogengange skal en nød bare knækkes.


    Quote

    lad mig lige forstå det ret du siger altså at bundkortet ikke kan køre am2 + for det kan den.... og nej kan sku ikke sælge noget jeg har brugt næsten 10k på for 2000 kan nedsætte den til 4000


    Phenom II er AM3.

  • mulig at det ikke er fair med 5k men du kan vel godt selv se at en comp mus tastetur og skærm ikke kan sælges for 2000 nu må du sku tage dig sammen mulig du ved mere om lortet end mig men er sku ikke født i går....!!!!
    mulig 3,5k er en fair pris

    nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af danni
    mulig at det ikke er fair med 5k men du kan vel godt selv se at en comp mus tastetur og skærm ikke kan sælges for 2000 nu må du sku tage dig sammen mulig du ved mere om lortet end mig men er sku ikke født i går....!!!!
    mulig 3,5k er en fair pris


    Du kan jo bare lade være med at sælge, hvis du ikke er tilfreds med prisen de andre vil byde dig. Der er jo ingen der har sagt at du skal sælge, bare hvad de selv ville gi, i følge med hvad hardware af samme kaliber ville koste i dag. Så må du selv vurderer om det er rigtigt eller ej.


    Jeg vil dog holde med de andre om at du nok skal sætte computeren til salg på QXL, DBA eller et andet sted for at få den høje pris. Men måske du kan prutte lidt om prisen med dem der nu byder. Hvis du da er villig til at gå lidt ned i pris.


    Til sammenligning har jeg lige solgt et dengang entusiast bundkort med tilhørende core2Duo og 1066MHz DDR2 ram(2 GB), for 1500 kroner. Så kan du lægge gfx psu og kabinet oven i+skærm og alt det der. Men jeg var måske også heldig at få 1500 :P Det ved jeg ikke noget om. Du kan evt. prøve at skille den og sælge den i dele. Det plejer gerne at give lidt højere pris :D

    Kabinet : Silverstone Raven

    MB : Gigabyte EX58 UD5 - RAM : Corsair Dominator 6*1GB - 1600MHz CL8

    CPU : Core I7 920 @3.7GHz - Køler : Scythe Mugen 2 - GFX : 4890

    HDD System : OCZ Vertex 2*30GB Raid0 - HDD Storage: Samsung F1 - 2*750GB

    Lydkort: Auzentech X-plosion - PSU : Antec True Power Quatro - 1KW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af danni
    mulig at det ikke er fair med 5k men du kan vel godt selv se at en comp mus tastetur og skærm ikke kan sælges for 2000 nu må du sku tage dig sammen mulig du ved mere om lortet end mig men er sku ikke født i går....!!!!
    mulig 3,5k er en fair pris


    hvis du smider 2k overi de 5k så har du faktisk et kørende Core i7 system, så uanset hvor urimeligt du synes det er, så er det virkeligheden desværre, som man sige er hardware noget L O R T at invistere i fordi i faktisk det øjeblik delene forlader butikken/lager du har købt det fra falder værden.

  • ja oka det er nok rigtig hvad i siger what ever men dig der bød 2,2k det er for lidt for det hele det trækker jo stadig alle spil i forholdsvis god grafik...! så vi kan sige 3k vis du er frisk

    nvidia 8800gt
    gigabyte ga-m57sli-s4
    amd athlonx2 5600+ 3,22ghz
    cosair hx620w
    spire kabinet
    chell shock 2gb ram

    Rettet en gang, sidst af danni ().