ZEPTO Problemer! SNYD?! :S

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Nu er de fleste indpakninger til selve produktet bygget til at kunne sendes men det er ikke særlig smart da der jo er nogle af de post mænd som har en smule lange finger og ikke kan genkende forskel på dit og mit

Ja en af mine bekendte skulle sende en flise prøve til en kunde. Han havde en kasse der lige passede. Det var en kasse fra et Canon EOS 1000D. Pakken kom aldrig frem, men postmanden er nok blevet lidt skuffet over at have stjålet en lille flise i stedet for.

Oprindeligt indlæg af Pinky

Ja en af mine bekendte skulle sende en flise prøve til en kunde. Han havde en kasse der lige passede. Det var en kasse fra et Canon EOS 1000D. Pakken kom aldrig frem, men postmanden er nok blevet lidt skuffet over at have stjålet en lille flise i stedet for.

Ja det må ha været verdens mest kedelige tyvekost :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af Pinky

ROFL :))

Så fik han da lige en lang næse :finger:

• don purse, er egentlig fuldstændig ligeglad hvad din personlige mening er om mig? kan du ikke komme med et svar uden at skulle komme med en så fantastisk konstatering om hvor smart jeg har været, så hold det til dig selv

• ok ok, nu hvor vi har fået vedtaget sådan ca. 1. mia. gange at jeg har været snot dum mht. indpakningen, som jeg i forvejen selv har konstateret. (ved jeg ikke om nogen har bemærket?? anyone??) er der så nogen der ved konkret om min all risk frafalder pga. dårlig embellage? er der ingen der kan sige noget til dette, så behøver i slet ik skrive noget, i er allerede nummer 232.131 der har konstateret hvor elendigt den er pakket ind, så spar mig venligst for flere af dem :p

Oprindeligt indlæg af orgeoN
    ok ok, nu hvor vi har fået vedtaget sådan ca. 1. mia. gange at jeg har været snot dum mht. indpakningen, som jeg i forvejen selv har konstateret. (ved jeg ikke om nogen har bemærket?? anyone??) er der så nogen der ved konkret om min all risk frafalder pga. dårlig embellage? er der ingen der kan sige noget til dette, så behøver i slet ik skrive noget, i er allerede nummer 232.131 der har konstateret hvor elendigt den er pakket ind, så spar mig venligst for flere af dem :p

Du har jo betalt for en forsikring på den så mon ikke den dækker lidt af reperationen.

Men Zepto kan godt finde på at hæfte dig for en lille regning grundet den elendige indpakning der jo har skadet bærbaren mere ind den var i forvejen.

mit råd vil være at vente på deres tilbage melding også kan du forhandle dig frem til noget derfra.

• Du skal nok ind og læse i policen om de stadig dækker. Det kan godt være at du har handlet groft uagtsomt og at der er en klausul mod det. Derved risikerer du at der ikke bliver dækket noget.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• ok ok, nu hvor vi har fået vedtaget sådan ca. 1. mia. gange at jeg har været snot dum mht. indpakningen, som jeg i forvejen selv har konstateret. (ved jeg ikke om nogen har bemærket?? anyone??)

Det er da godt se at du er kommet til fornuft på bare 4 min. at du selv kan se at du har været for dum.

Jeg synes at det jeg har postet, fint besvare det som du ikke kan forstå omkring indpaking og forsendelse, taget direkte fra Infocare hjemmeside via link fra Zepto.

mvh

Christian