Jeres drømme koncert?

• Mine forældre har også den koncert. Jeg bryder mig egentligt ikke om ham, men jeg synes han formår at lave den syyygeste stemning - publikum er bare helt oppe og ringe. Og man kan bare se han hygger sig totalt op på scenen, så det er nice nok :)

Selv så ville jeg gerne ha oplevet Rammstein - Live Aus Berlin eller en Guano Apes koncert.

• Til den der ikke ved det så kommer Metallica og Slipknow til København den 25 eller 26 Maj.

q6600 B3
    Gigabyte P35-DQ6
    Corsair PC-2 6400 4gb
    Club 3D 8800GT 512MB
    Cheiftec Kabinet
    Samsung226BW
    Trust 470W strømforsyning

• He he, ser godt ud drenge 8)

Damn der er en bred musiksmag herinde - alt fra symfonier til heavymetal (altid noget der ikke er en der har skrevet noget med techno :tongue: :)))

Originally posted by engel
    Robbie Williams!!

Ville SÅ gerne ha' oplevet bare ét af 3 shows i Knebsworth, iiihh ha.

Jep det gad jeg også godt have set - kunne sq have været nice 8)

Originally posted by engel
    Robbie Williams!! :D

Ville SÅ gerne ha' oplevet bare ét af 3 shows i Knebsworth, iiihh ha. ;(

he he havde jo fået en billet gratis til hans koncert i sommers ;) Helt klart en ganske vild koncert :D

Originally posted by kimsdipchips
    Helt klart [SIZE=3]Marilyn Manson[/SIZE]
    Eller Rammstein, Him, Nightwish

ja nightwish kunne også være cool :D:D

men jeg glæder mig sindsygt meget til metallica, slipknot og system of a down..

• tjaeee.. var til Jean Michel Jarre koncert i Gl. Vrå enge.. fuck det var noget af en oplevelse.. det var det eneste sted i danmark det regnede, og det regnede fandme igennem.. marken vi stod på blev til mudder, og vi stod fandme i mudder til godt op af benet (kunne ikke se mine sko). Det var lidt nedern det regnede så meget men fuck en fed koncert. Desværre kunne de ikke fyrre afslutningsfyrværkeriet af pga. regnen :(

Originally posted by LecTer
    tjaeee.. var til Jean Michel Jarre koncert i Gl. Vrå enge.. fuck det var noget af en oplevelse.. det var det eneste sted i danmark det regnede, og det regnede fandme igennem.. marken vi stod på blev til mudder, og vi stod fandme i mudder til godt op af benet (kunne ikke se mine sko). Det var lidt nedern det regnede så meget men fuck en fed koncert. Desværre kunne de ikke fyrre afslutningsfyrværkeriet af pga. regnen :(

He He... Jeg var der også :))

Mine forældre havde spurgt om jeg ville med og så tænkte jeg "hvorfor ikke", det var da en oplevelse - men fuck noget lorte vejr :(

Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Well nu er jeg ikke den helt store koncert gænger. Men jeg var for ikke så lang tid siden inde og høre Aarhus symphoni orkestre opføre Carl Nielsen´s Overture... Det er det fedeste jeg nogensinde har oplevet live.. Det er slet ikke til at forklare.. Noget som simpelthen skal opleves.

Kan også huske engang jeg var inde til RockShow og oplevede Prodigy da de var helt store.. Det var også kanon..

Men den koncert jeg absolut helst ville opleve må være med Juan Martín... Men så skal jeg nok ud at rejse for at opleve det.. Men det kan jo være at man kan komme til det engang... :D

Nice, Klassisk skal også opleves live, det lyder så meget bedre end på hvilket som helst Anlæg uanset pris klasse ;)

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

• the strokes, the strokes, the strokes. har hørt de fyre den for vildt af og mega fed musik. var i Danmark 16. dec. damn gad godt ha været der!!!

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

• Har måske nogle lidt mere atypiske "koncerter" end nævnt ...

Sensation i Amsterdam Area ..

Men ellers kunne jeg måske nok godt tænke mig at opleve noget af musikken fra LOTR spillet live eller noget ... Noget af det musik man høre derfra giver kuldegysninger, så godt er det :D

Originally posted by sam

Ville jeg også gerne prøve :-)
    Var til Pink floyd koncert i 93' eller 94'
    NUI deres sceneshow er afsindigt stort.
    Og kommer de igen engang,skal de opleves igen

Tror ik du får Roger Waters og David Gilmore op på samme scene igen...ærgeligt!!!