Crysis 2 er officielt

Oprindeligt indlæg af hfriis

har det på samme måde. hele historien og slutningen i crysis er noget direkt BÆ. men grafikken er uovertruffen! og elsker mulighederne man har med våbene og cloack osv. så håber de gør noget mere ud af handlingen i 2'eren...

Uden grafikken etc. ville det spil jo ikke være noget værd :D:D

• og så alligevel..

for det at man selv kan bestemme hvordan man vil angribe er os godt.. jeg kan fx godt li at snipe/stealthe mig gennem det hele.. men nogen gange er det altså os sjovt bare at springe det hele i luften..

eller endnu bedre.. at gennemføre det, kun ved at bruge hænder.. altså så man kun må kaste ting i hovedet på de der dumme koreanere.. THATS PRICELESS! :razz: :cheers:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    og så alligevel..

for det at man selv kan bestemme hvordan man vil angribe er os godt.. jeg kan fx godt li at snipe/stealthe mig gennem det hele.. men nogen gange er det altså os sjovt bare at springe det hele i luften..

eller endnu bedre.. at gennemføre det, kun ved at bruge hænder.. altså så man kun må kaste ting i hovedet på de der dumme koreanere.. THATS PRICELESS! :razz: :cheers:

Haha, ja.

Jeg dræbte en god del i Crysis demoen med den der kæmpe skilpadde man kan finde i stareten :))

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.