Evga X58 OC Guide!

Oprindeligt indlæg af Nicklas0912
    som sagt har jeg jo ikke stjålet den persons guide. har jo lavet min egen? hvis du ikke vil indse det, så tror jeg bare at du skal smutte.

jeg kan virkelig ikke lade hver med at grine :))

Det er bare sørgeligt det her du skulle holde det på hol istedet for det er hvis lige til deres nivuea.

Du må hygge dig niklas med dine cpoy pasta guider og artikler im over and allmost out :T

som sagt har jeg jo ikke stjålet den persons guide. har jo lavet min egen? hvis du ikke vil indse det, så tror jeg bare at du skal smutte.

Du skriver godt nok MEGET det samme som ham i den anden guide?..
    Normalt når man "låner" fra andre så takker man den enten som kilde, hjælp eller inspiration, meget af din viden har du jo fra deres forum og ikke noget du selv har fundet ud af.. ;)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

haha du er så meget til grin!! du har lige ændret dine billeder.

ud over det har du har ændret et par små ting hist og her og lavet den frække http://www.justfuckinggoogletranslateit.com + tilføjet dine egne stavefejl, men det gør det ikke til "Nicklas0912's guide" det gør det til en copy/past guid = tyveri.

de billeder du har uploadet har du jo fundet andre steder på nettet og det kan ses, for se nu dit skrivebord baggrunden er mærkelig nok ikke ens.
    du er og bliver en fusker/tyv wannabe god til computer, men du er nada, 0 og nix, du fatter ikke at du bliver ved med at træde i din egen lort og det så bliver ved med at lugte evig og altid, folk er trætte af dit pis alle steder. :9xo

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

Rettet en gang, sidst af dMITIj ().

• fra evga.com's forum

Next, and probably most importantly, we will need to adjust the voltages. Under the "Voltage Control" I made the following adjustments, and please note, you may need to tweak this further for better stability, and/or better temps.

fra din så kaldt "hjemmelavede" guide

Næste, og sandsynligvis det vigtigste, vi bliver nødt til at justere spændinger. Under "Voltage Control" har jeg foretaget følgende justeringer, og bemærk venligst, at du kan få brug for at justere dette yderligere for bedre stabilitet, og / eller bedre temps.

det kan ikke være mere copy/paste/translate skriv det dog med dine egne ord... var det en skoleopgave var du dumpet

• Hmm.. ja det er rigtigt at det er det "eneste" der er blivet copy da jeg ikke kunne finde på noget bedre selv. det kan jeg godt gi dig ret i.

Næste, og sandsynligvis det vigtigste, vi bliver nødt til at justere spændinger. Under "Spænding Control" Jeg har foretaget følgende justeringer, og bemærk venligst, at du kan få brug for at justere dette yderligere for bedre stabilitet, og / eller bedre temps

Dog lavet jeg lige

vi bliver nødt til at justere spændinger. Under "Spænding Control" Jeg har foretaget følgende justeringer,

til vi bliver nødt til at justere spændinger. Under "Spænding Control" har jeg foretaget følgende justeringer.

Fulstændig rigtigt at det er taget+blivet oversat. men billeder/resten af teksen har jeg selv skrevet.
    og det er i så sure over fordi jeg tager den ene? kunne forstår hvis jeg slet ikke havdet prøvet at OC min I7 selv og bare taget alt hans af.

• igen nej punkt nr2 er også copy/paste/translate

evga.com's forum

Next we will adjust the following options

din "lånte" version..

Nu vil vi justere følgende indstillinger

heller ikke her kunne du finde på noget bedere du er ikke ret kreativ må man sige det er kun dine undskyldninger der er kreative :D

• ØØøøøøh?

Om han skriver præcist af eller omformulerer ændrer vel ikke på om det er ham der har lavet det eller ej? Jeg ville da mene at bare fordi han har omformuleret det, er det da stadig ikke hans eget?

Nicklas, det er altså ikke særligt svært at tage sine egne billeder af BIOS og så skrive, hvad man nu har gjort, så det synes jeg da bestemt at du skal prøve en anden gang.

• And Nicklas strikes again...
    Du kender da vist tydeligvis ikke til "Man lærer af sine fejl" ?

Nogle ganske få ting du kunne have gjort for at sætte dit eget præ på din guide.

Taget alle billeder selv, skrevet alt selv, og selvfølgelig brugt en helt anden formulering og opstilling af guiden.
    -Det er jo ikke raketvidenskab..

Hmm.. ja det er rigtigt at det er det "eneste" der er blivet copy da jeg ikke kunne finde på noget bedre selv. det kan jeg godt gi dig ret i.

Jeg har da taget alle billedere selv? og skrevet det meste. kun de 2 ting som jeg også siger selv.

Synes godt nok du modsiger dig selv mange gange...

• Kopieret "overskrift"
    Du har ændret på settings lidt, men får stadig EXACTLY/NØJAGTIGT 4GHz

2. Derefter vil vi justere følgende indstillinger:
    CPU Clock Ratio til 21x.
    Sæt CPU Host Frequency til 192.
    Det vil give mig nøjagtigt 4GHz (21x192)

Forstår ikke hvordan du kan få 21x192 til 4000/4GHz... Du burde få 4032. (det er vist ikke nøjagtigt 4GHz)
    Det er kun 20x200 som også står i guiden der giver 4GHz

Ikke nok med det: de ting som vanto skrev først, der har du også kopieret settings, endda også

(note, this is just an example)

(bemærk, dette er bare et eksempel)

Prøv at læs det sidste jeg skriver?

Men smutter ud og løber og skal se en film når jeg kommer hjem, så kigger igen på tråden imorgen.

Nu citerede jeg dig jo også fra din første tråd til den sidste..

Du bliver jo ved med at ændre din mening...

• At i gider diskutere med ham. :$

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Gider heller ik "diskutere" med Nicklas0912 mere, bare lad være med at skrive med ham, forhåbentlig stopper han med alt det lort snart.