Et hurtigt billede lavet med photoshop

• Jeg fik lyst til at lave et hurtigt billede, og da det er første gang jeg prøver at bruge photoshop, kan det diskuteres hvor pænt det blev.

Prøv at gå så langt væk fra billedet, som muligt, jeg syntes at det ser meget kønnere så.

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Rettet en gang, sidst af zaxder ().

Oprindeligt indlæg af zaxder
    Jeg fik lyst til at lave et hurtigt billede, og da det er første gang jeg prøver at bruge photoshop, kan det diskuteres hvor pænt det blev.

Prøv at gå så langt væk fra billedet, så muligt, jeg syntes at det ser meget kønnere så.

Det er godt nok ikke lige min smag. ;)

Men fortsæt endelig, øvelse gør mester. :D

• Ja øvelse gør mester, syntes godt nok jeg skal gå langt væk ;)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Det var nu heller ikke så seriøst, jeg trykkede bare på nogle knapper hist og her, og så dukkede dette billede op. Men det er nu heller ikke lige min smag må jeg sige.. Heeh :crazyeyes:

Ja, men skal nærmest gå helt ud ad hoveddøren før det bliver pænt..

_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__

• Ja men det er jo bare at blive ved hvis man har interessen, så skal det nok komme en dag :)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Ja, og tak for tippet :D

• Et billede af Birthe Rønn i midten og billedet er fuldendt :)) Men prøv dig frem, øvelse gør mester som sagt ;) Læs nogen guides på nettet, lån nogen bøger på biblioteket...

Oprindeligt indlæg af Poco
    Et billede af Birthe Rønn i midten og billedet er fuldendt :)) Men prøv dig frem, øvelse gør mester som sagt ;) Læs nogen guides på nettet, lån nogen bøger på biblioteket...

Ja hun pynter på ethvert billede :rolleyes:

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------