Ringenes Herre - div spørgsmål :D

• Ja, er der nogle som spiller det meget (End Game osv)? Bare en max level med noget viden er stadig gud, det er meget simple spørgsmål.
    Jeg har et par spørgsmål, omkring en masse ting.
    Spillede det for et år siden, og hvergang jeg ser noget Ringenes Herre har jeg så meget lyst til at starte igen, fordi det er den fedeste verden, men kan huske INTET fra spillet.

Mvh
    Morten.

1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

• en af de ting jeg lærte inde ved forsvaret er: Tænk tast tal!
    det kan man godt bruge i dit tilfælde hvis man lige omformullere det...

Tænk. tænk endnu mere. -tænk en lille smule mere over formuleringen af dit indlæg og tast derefter

• For det første hedder det Lord of the Rings Online (LotRO). Hvis du nu skrev dét, ville man med det samme vide hvad du snakkede om.

For det andet kan du bare prøve en trial af spillet. Du har sikkert en account et sted, men du kan bare bruge en af dine andre e-mails til at registere din trial account.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless