• Xbox er nok noget af det bedste. Xbox 360 er en fin model, og har en god køler, samt et godt grafikkort. Jeg vil nok sige at Xbox er noget af bedste man kan få... Meeen så meget får man heller ikke for pengene, vil jeg så sige.


    Giv et svar om jeres mening ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sviskeN
    Xbox 360 har en god køler til at ikke komme over 50 grader!!! derfor er den bedre end PS3


    Har både Xbox 360 og Playstation 3, så er ikke fanboy af nogen af dem!!


    Men ville ikke sige at Xboxen er bedre pga kølingen.
    Er mest tilfreds med min ps3 pga: Blueray, PSN (skal ikke betale ligesom Xbox live), den har større CPU kraft og jeg har aldrig lagt mærke min playstation skulle være varmere end min xbox 360


    og angående penge, nej jeg ville nu hellere investere i et ordentligt grafikkort til min pc :D. da jeg føler jeg kan få mere ud af det, end en Xbox

    MSI Z77A-GD65 / 16 GB Crucial ballistiX 1600 mhz / I7 3770k / EVGA GTX 670 FTW SLI / Corsair HX 850W

    Venter på et Corsair Obsidian 900D

  • Har en xbox360 men er SLET ikke fanboy af den, mest af alt pga den hykleriske bunke lort der hedder xbox live...


    som borger i DK får man intet for de penge man betaler for Gold... fandeme ikke engang TV-serier som de gør i tyskland og USA -_-

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    Har en xbox360 men er SLET ikke fanboy af den, mest af alt pga den hykleriske bunke lort der hedder xbox live...


    som borger i DK får man intet for de penge man betaler for Gold... fandeme ikke engang TV-serier som de gør i tyskland og USA -_-


    er helt og aldeles ening med ræven :goodpost:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii



  • Ahaam!.. Nej PS3 har ikke bedre CPU kræft. (Det skal siges at jeg både har 360 og PS3 elsker dem begge). MEN! nu får du historien


    http://www.comon.dk/nyheder/So…af-Xbox-360-1.137649.html


    Tjek det ud mester.

  • Xbox VS PS3 = Windows VS MAC..


    Vi bliver aldrig enige, men nu er jeg så heldig at have Xbox 360 - PS3 og Wii, ingen af dem er wonder maskiner, men xbox har gode titler hvorimod ps3 er bedre iform af software og hardware..


    Det er svært at vurdere, man kan ikke sige hvad der er bedst.. kommer an på hvad man søger..