V: Samsung LE40A766 m. 5 års forsikring

• Overvejer at sælge mit TV, så ville da lige høre hvad jeg evt. kunne få for det :)
    Fejler intet, er brugt utroligt lidt og der medfølger en 5 års udvidet service forsikring fra fona hvor det er købt. Har ikke lige kvitteringen hos mig, men mener det er 3 eller 4 mdr. siden jeg købte tv'et.

Hvad vil i mene det kan sælges for? Jeg tænker selv at 7k er et godt sted at starte?

http://www.fona.dk/default.asp…=81&itemnumber=0609561310

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• hmm måske 6k.

Man kan få en helt ny hos wupti til 9k.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Oprindeligt indlæg af Artisan
    hmm måske 6k.

Man kan få en helt ny hos wupti til 9k.

Yup, men nu er der jo også 5 års fuld forsikring på mit :) Hvilket vil sige at hvis det går i stykker inden for de næste 4 år og 7-9 måneder så bliver det repareret eller ombyttet uden afskrivning på den originale købspris.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Har du tjekket at det er en forsikring du må sælge videre. Rigtig mange af de der er bundet til den der tegner den og dækker ikke for 3. part. Bare lige så du er helt sikker :)

Tror dog heller ikke de skal regne med meget mere end de 6k da der jo også lige er kommet nye modeller.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Har du tjekket at det er en forsikring du må sælge videre. Rigtig mange af de der er bundet til den der tegner den og dækker ikke for 3. part. Bare lige så du er helt sikker :)

Tror dog heller ikke de skal regne med meget mere end de 6k da der jo også lige er kommet nye modeller.

Niks har ikke tjekket endnu, men er planen hvis det skulle blive et reelt salg :) Ja har nemlig mulighed for at få et godt tilbud på de nye "LED" modeller, sååå derfor jeg overvejer at sælge.

• Ja jeg havde også kig på dem, men droppede helt lcd da billedet bare ikke kunne følge med plasma så må jeg leve med den er lidt større :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ja jeg havde også kig på dem, men droppede helt lcd da billedet bare ikke kunne følge med plasma så må jeg leve med den er lidt større :(

Ja der mangler stadig lidt endnu før LCD slår plasma på billede kvaliteten :) Men størrelse, strøm og design (lets face it, Pioneer var det eneste kønne mærke af plasma?) står stadig på LCD's liste over styrker.

We need OLED! :crazyeyes:

• Ja tror desværre ikke du skal forvente dig meget over de 6k heller ikke selv om du evt kan sælge forsikringen med, pga LED er på vej ind..

Men ellers et lækkert TV, hvis du overvejer og sælge det kunne jeg muligvis godt bruge det ind til mit soveværelse.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Ja tror desværre ikke du skal forvente dig meget over de 6k heller ikke selv om du evt kan sælge forsikringen med, pga LED er på vej ind..

Men ellers et lækkert TV, hvis du overvejer og sælge det kunne jeg muligvis godt bruge det ind til mit soveværelse.. =)

Hvis du smider det i dit soveværelse så vil jeg nødig se hvad du har i stuen. ;)
    Prisen på de 7999 kr er hos leasy og det leveres for 8594 kr. Peter kører først når det virker. :))
    Jeg vil sige at 6000 kr ikke er umuligt.

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate