Dropbox - gratis online backup på den fede måde

  • Hey


    Ville lige post et link til dropbox, da jeg synes det er super cool og fungerer perfekt. Det er også simpelt - så simpelt at en total PC-noob kan bruge det. Kan kun anbefale det!



    Check følgende link:
    https://www.getdropbox.com/



    Hvis I vælger at oprette en konto ved dropbox vil jeg sætte pris på at i bruger nedenstående link til oprettelse - det vil give 250 MB extra backup plads til både dig og mig.


    https://www.getdropbox.com/referrals/NTExNTQwMjc5

  • alt for lidt plads som alle steder med sådan noget :( skal bruge noget med en 500gb plads istedet for det der småtteri :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    alt for lidt plads som alle steder med sådan noget :( skal bruge noget med en 500gb plads istedet for det der småtteri :)


    hahaha.... 500gb gratis måske? det bliver svært.

  • Jeg har længe tænkt på at bruge drop box som alternativ til USB nøgler på den efterhånden skov af Mac og Windows maskiner jeg har adgang til - men aldrig fået taget mig sammen.


    Har lige brugt dit link til at oprette en account - men kan ikke se jeg har fået 250mb ekstra ud af det? :boxed:

  • Hvis du kigger under recent events skulle der gerne stå "Your quota increased to 2.25GB for completing your referral. "


    Sådan en besked fik jeg efter oprettelse fra en andens referal link. Jeg kan dog ikke se at jeg skulle have fået mere plads efter du har oprettet en konto - sikker på at du brugte linket?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xenon
    Hvis du kigger under recent events skulle der gerne stå "Your quota increased to 2.25GB for completing your referral. "


    Sådan en besked fik jeg efter oprettelse fra en andens referal link. Jeg kan dog ikke se at jeg skulle have fået mere plads efter du har oprettet en konto - sikker på at du brugte linket?


    Hmm ja... Har lige slettet den konto og prøvet at oprette igen fra et andet IP nummer, på en anden computer - med en anden af mine e-mail adresser - men samme resultat...
    Sååå det virker ikke helt efter planen :rolleyes:

  • dropbox er bedst til ting som fx lektier.. eller generelt bare office filer, som ikk fylder meget.. og synes heller ikk uploaden er for stabil..


    men ellers udemærket..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC


    Hmm ja... Har lige slettet den konto og prøvet at oprette igen fra et andet IP nummer, på en anden computer - med en anden af mine e-mail adresser - men samme resultat...
    Sååå det virker ikke helt efter planen :rolleyes:



    wierd... linket er muligvis ikke korrekt så - virker ihvertfald underligt... Du kan selvfølgelig altid bare lave en række fake accounts hvis du vil have lidt ekstra plads gennem referals - tager ikke lang tid.