V: AMD Athlon64 system og kabinet

  • Möjn :cheers:


    Går med tanker om at opgradere mit system pga. jeg har fået ny skærm(24"), og er begyndt og mærke følgerne af dette (læs: knap så hurtig i spil som da jeg havde 17" skærm).


    Så i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig og høre hvad i mener jeg kan få for mit eksisterende rig.
    Skal siges at jeg har kvitering på delene, men det er købt i 06 så der er vist ingen garanti på det, men alt virker som det skal.


    System:
    - AMD Athlon64 3500+ Venice
    - DFI LanParty UT NF4 Ultra-d
    - 2GB Kingston value RAM
    - Sapphire ATI Radeon x1900xtx


    Kabinet:
    - CoolerMaster CM Stacker 830 (Fin stand, men har en halv defekt start knap, som muligvis kan fixes)


    Jeg ved godt at man nok kan få flere penge hvis jeg sælger det samlet på f.eks. dba.dk eller lign, men jeg vil meget gerne høre prisen på de enkelte dele, da jeg ikke er sikker på om jeg vil skifte kabinet endnu.



    Nogen bud?

  • cpu: 100 kr
    bundkort: 200kr
    ram: 150kr
    gfx: 300kr


    mit bud på hvad de kan give, men der kan være folk der behøver netop dem, så de vil måske give mere...elsker det bundkort, havde selv sli modellen (har den endnu, men defekt pci-e port) og lavede en passivt kølet northbridge til den :) ...rammene er nu ikke skide gode at oc med :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    cpu: 100 kr
    bundkort: 200kr
    ram: 150kr
    gfx: 300kr


    mit bud på hvad de kan give, men der kan være folk der behøver netop dem, så de vil måske give mere...elsker det bundkort, havde selv sli modellen (har den endnu, men defekt pci-e port) og lavede en passivt kølet northbridge til den :) ...rammene er nu ikke skide gode at oc med :)


    Tja nok ca hvad jeg selv havde forestillet mig, med undtagelse af gfx som jeg bestemt mener er en "plov" værd :))


    Må indrømme jeg også har stærke følelser for mit mobo, var også planen at jeg skulle have haft nogle mere OC venlige komponenter, men det blev aldrig til noget :$


    Ikke nogle der har et bud på hvad mit CM Stacker 830 er værd? Kunne jo være super for en modder at lege med så havde selv tænkt på en 700-800, er det urealistisk? :razz: