zepto knækket skærmkabel

• Jeg har en zepto 6214w, hvor skærmkablet er knækket. Garantien er for længst forsvundet, så er der nogen muligheder for at få det lavet eller skal jeg bare finde en ny pc. Jeg håber nogen kender en zepto mekaniker i nordjylland, så jeg ikke skal køre alt for langt

Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

• siden LVDS (laptopskærmkabler) ikke har nogen fast standard mht. pinout, så er du nødt til at finde en zepto mekker

men for det meste kan man ikke bare skifte selve kablet uden at skulle åbne selve skærmen... hvis man kan.

så hvis det er, så skal du have monteret en ny skærm på den, og det er ikke så svært at gøre selv hvis man ved hvordan en zepto er bygget sammen

sidst, men ikke mindst, kræver det nok at du splitter laptoppen til atomer... UDEN EN SERVICEMANUAL... det er kun zepto der har dem, og de er ikke lagt ud til fri afbenyttelse

så tror nærmere det er kvit eller zepto der skal fikse den

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Skærmkablet til min zepto gik også i udu for et stykke tid siden, men der var heldigvis stadig garanti på. Da jeg fik den tilbage, fulgte der en kvittering med hvor der stod hvad de havde fixet. Det var både ny skærm og nyt bundkort, så tror desværre den bliver tricky for dig :(

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII