Boa - Suriname

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Hvor er den søøød :D Ret god dybde skarphed i billede.. rigtig flot :)


    Ja, hun er rigtig sød og 100% tam og så lige super smuk, det var første gang i år at hun kom ud på grasplænen da der skal være noget varme i luften.


    Tak for kommentaren. ;)

  • wauw, den er godt nok super flot! jeg burde egentlig også få smidt mine fuzzies ud i haven og tage nogle billeder - hvis de så bare gad sidde stille. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Julie
    wauw, den er godt nok super flot! jeg burde egentlig også få smidt mine fuzzies ud i haven og tage nogle billeder - hvis de så bare gad sidde stille. :D


    Slanger er ikke stille når de kommer nye steder hen, for de skal udforske det nye sted. :)


    Hvis du skal ha' dine ud, så tjek lige hvad de kan tåle af temparatur, ikke at de bliver syge. For fuzzie kender jeg ikke noget til. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Slanger er ikke stille når de kommer nye steder hen, for de skal udforske det nye sted. :)


    Hvis du skal ha' dine ud, så tjek lige hvad de kan tåle af temparatur, ikke at de bliver syge. For fuzzie kender jeg ikke noget til. ;)


    Nå for søren, jeg troede fakstisk slanger var meget rolige og bare gled lige så stille afsted. :P
    Hihi, mine fuzzies er ildere :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer
    Dejlig skarpt. Kan du ikke tage et hvor den froder en mus ? ;)


    Det kunne måske godt lade sig gøre, men nu får slanger jo ikke mad hver dag, jeg mener hun bliver fodret hver 14 dag, men når de får mad spiser de også så de kan klare sig i lang tid. Hun skal fodres på mandag og der har jeg self. ikke tid.
    Og så er det rotter der er hendes livret. :)
    Og det ser hammer godt ud når hun fanger dyret, det går bare lynene hurtigt. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Det kunne måske godt lade sig gøre, men nu får slanger jo ikke mad hver dag, jeg mener hun bliver fodret hver 14 dag, men når de får mad spiser de også så de kan klare sig i lang tid. Hun skal fodres på mandag og der har jeg self. ikke tid.
    Og så er det rotter der er hendes livret. :)
    Og det ser hammer godt ud når hun fanger dyret, det går bare lynene hurtigt. 8o


    Ja det går lynhurtigt, passede min kammerats konge boa for en del år siden, og fik også nogle billeder af den mens den tager en rotte. Men de er desværre taget med et elendigt kamera og igennem terrariets ruder, men hvis jeg kan få min printer/scanner til at virke i win 7, prøver jeg lige at smide dem herinde.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Ja det går lynhurtigt, passede min kammerats konge boa for en del år siden, og fik også nogle billeder af den mens den tager en rotte. Men de er desværre taget med et elendigt kamera og igennem terrariets ruder, men hvis jeg kan få min printer/scanner til at virke i win 7, prøver jeg lige at smide dem herinde.


    Det kunne være godt at se. :)


    Her er lige et andet billede af hende, hvor jeg næsten har øjenkontakt med hende.


    Jeg får ALDRIG lov af min kæsteste til at få det krypdyr jeg vil ha' ;( det er en fugleedderkop af arten: Brachypelma auratum



    [Blocked Image: http://img40.imageshack.us/img40/8387/24208219.jpg]

  • Kan desværre ikke få min scanner til at virke, må rode lidt mere med det i løbet af dagen.


    Men her er lige et par dårlige billeder af min kammerats fugleedderkop og dens ham.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Kan ikke finde ud af det med flere billeder i samme post? Den ligner lidt den du nævner, må lige spørge ham hvilken art det er når han kommer hjem fra arbejde.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().