QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Keder
Pointen er ikke om en defekt kan føres direkte tilbage til OC´ingen. Pointen var at du hænger på garantien, såfremt du sælger produkter udenfor betingelserne i producentens garanti-ordning
Edit: Hvis du ikke kan se min pointe, så syntes jeg du, næste gang du står med en defekt del, skal oplyse at du har OC´et den. Et eller andet siger mig nemlig at du ikke ligefrem har oplyst det i de RMA-sager du henviser til
Edit #2: At du citerer Frag´s indlæg siger ikke at du har læst de andre indlæg. Det siger kun at du har læst Frag´s indlæg
den kan du sqda hurtigt komme omkring rent juridisk....
lav en opsætning med 2 bios settings, og lever den som default men med en testet oc indstilling, der er ready to go......og så en lille note om hvordan man skifter og hvad der kan ske ved det rent garanti mæssigt...så er det jo op til folk selv
ryger de så tilbage som defekte, så kan man jo formode at de har kørt som default, og med god samvittighed sende dem til rma hos intel eller amd....hvad man ikke ved har man ikke ondt af.
men vi kunne da hurtigt lave en poll om hvor mange cpuer folk har oplevet er blevet defekte pga almindeligt oc ....ekstreme ting som kompressor køling osv ikke medtaget... siden amd socket 939 eller intels c2duo ...jeg tror det er ekstremt begrænset, jeg har fx aldrig oplevet det endnu, på hverken min egen eller andres maskiner....det sker dog at bundkortet bliver træt indimellem..