Alienware, penge for OC

• den kan du sqda hurtigt komme omkring rent juridisk....

lav en opsætning med 2 bios settings, og lever den som default men med en testet oc indstilling, der er ready to go......og så en lille note om hvordan man skifter og hvad der kan ske ved det rent garanti mæssigt...så er det jo op til folk selv :)

ryger de så tilbage som defekte, så kan man jo formode at de har kørt som default, og med god samvittighed sende dem til rma hos intel eller amd....hvad man ikke ved har man ikke ondt af.

men vi kunne da hurtigt lave en poll om hvor mange cpuer folk har oplevet er blevet defekte pga almindeligt oc ....ekstreme ting som kompressor køling osv ikke medtaget... siden amd socket 939 eller intels c2duo ...jeg tror det er ekstremt begrænset, jeg har fx aldrig oplevet det endnu, på hverken min egen eller andres maskiner....det sker dog at bundkortet bliver træt indimellem..

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Så løsningen er bedrageri....jeg indrømmer jeg tog fejl. Det er nok jordens mest solide forretningskoncept - utroligt ingen har fundet på det før! :crazyeyes: