nogen der ved hvor man ka købe en rigtig Hvid hår farve henne?
har nemlig kun set blond og hva ved jeg herhjemme nemlig, men har ik været hos en frisør og spørger endnu, da jeg selv plejer at farve mit hår, el. min mor gør...
nogen der ved hvor man ka købe en rigtig Hvid hår farve henne?
har nemlig kun set blond og hva ved jeg herhjemme nemlig, men har ik været hos en frisør og spørger endnu, da jeg selv plejer at farve mit hår, el. min mor gør...
Så vidt jeg ved, så kan du ikke farve dit hår hvidt ... Du kan kun fjerne al det farve du har og dit hår burde så være hvidt (hvis det afbleges nok - hvis det altså kan tåle det - det er jo ikke alle der kan tåle at afbleget sit hår så meget og nogen har sikkert nok også en pigmentfejl eller noget i den dur der gør at de aldrig kan få helt hvidt hår uanset hvad)
Prøvede det engang for nogle år tilbage og efter et par afblegninger var mit hår snehvidt
Kræver dog at man ikke piver og har sart hovedbund
GrillRotten har ret, du må bare afblege det flere gange. Alt efter hvordan dit hår er, kan det dog ende med at få en meget spøjs farve, og det er umiddelbart ikke noget jeg vil anbefale, for det kan være en temmelig heftig cocktail både for hår og hovedbund.
Det er rigtigt hvad de andre skriver
Der er dog en dejlig tommelfinger regel med at jo lysere hår du har, jo nemmere og nærmere kan det komme på hvid. Jeg ved ihvertfald at rødhårede mennesker har rigtig svært ved at få deres hår til at blive hvidt
Men ellers, hvis du er korthåret, kan du jo bare prøve det? Det er jo ikke mere end 1 måned før der er ordinært hår på topper igen
QuoteOprindeligt indlæg af købkøb
Det er rigtigt hvad de andre skriver
Der er dog en dejlig tommelfinger regel med at jo lysere hår du har, jo nemmere og nærmere kan det komme på hvid. Jeg ved ihvertfald at rødhårede mennesker har rigtig svært ved at få deres hår til at blive hvidt
Men ellers, hvis du er korthåret, kan du jo bare prøve det? Det er jo ikke mere end 1 måned før der er ordinært hår på topper igen
er så ik rødhåret og har været afbleget lige blevet klippet her så ka godt ske jeg bare ska afbleges noget mere så
hovedet i klorin i 4 timer burde gøre det
Steve martin gjorde det også over night.....via noget ret stærk tobak
Du kan også købe noget shampoo der er mørk lilla farvet og fjerner det gule dvs. gør det mere i retning mod hvidt. Det er derfor de gamle damer nogengang render rundt med lilla hår
http://www.lorealprofessionnel…ENav_Produits_et_services