5 ”ledige” cykler sælges direkte fra fabrikken i Belgien (Viper) UPDATE med fragt og kvit.

  • Der er tilbudet der ikke mere... Det er kun de her 5 cykler!

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Som jeg skrev i mit allerførste indlæg... Jeg er blevet importør for viper i danmark, og ville lige købe et par test cykler, for at teste dem inden jeg måske åbner en butik, men der kan stå 8 cykler på en palle og det er ret dyrt at få sendt en palle hjem, så der er 5 "ledige" pladser til cykler fra viper

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Nej, jeg sagde bare at der stod i mit første indlæg hvad grunden var til det kun var 5 cykler :)'


    EDIT: Så din edit, men ja.. det sker kun 1 gang, men du må gerne kontakte mig den ene gang :)


    Som jeno skrev, så kan butiksprisen på viper cykler ses her http://www.chainreactioncycles…Results.aspx?Search=viper

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

    Rettet 4 gange, sidst af Nuller-Joe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Øv står ellers og skal til at købe MTB men svært når man ikke ved hvordan de er at sidde på osv..


    Men lækre cykler


    Tror ikke der er noget at udsætte på geometrien,hvis det er det du tænkte på,tyske "bike" har testet et hav af viper rammer gennem tiden,og det er fuldt på højde med så meget andet,og man kan vel godt påstå de ligger til i den bedre ende.


    Nuller-Joe,jeg forstod det sådan at evt købere skulle smide lidt i fragt til "pallen" ?
    Men altså,ingen granti,fair nok,men hvis vi ikke kan få et bevis af en slags på at cyklen er købt og betalt kan det jo i princippet ligesågodt være tyvekoster !! Og så er jeg ikke interesseret.Den enste grund til du ikke kan lave en faktura må da også være fordi du er lidt nervøs for købeloven eller ?
    Men altså,kan jeg få et bevis er jeg stadig interesseret i X TEAM XT/SLX - 5443 kr.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madz


    Tror ikke der er noget at udsætte på geometrien,hvis det er det du tænkte på,tyske "bike" har testet et hav af viper rammer gennem tiden,og det er fuldt på højde med så meget andet,og man kan vel godt påstå de ligger til i den bedre ende.


    Nuller-Joe,jeg forstod det sådan at evt købere skulle smide lidt i fragt til "pallen" ?
    Men altså,ingen granti,fair nok,men hvis vi ikke kan få et bevis af en slags på at cyklen er købt og betalt kan det jo i princippet ligesågodt være tyvekoster !! Og så er jeg ikke interesseret.Den enste grund til du ikke kan lave en faktura må da også være fordi du er lidt nervøs for købeloven eller ?
    Men altså,kan jeg få et bevis er jeg stadig interesseret i X TEAM XT/SLX - 5443 kr.


    Man køber heller ikke bare et par sko, fordi at en test siger at de er gode - måske passer de dårligt til netop den kropsbygning man har.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madz


    Tror ikke der er noget at udsætte på geometrien,hvis det er det du tænkte på,tyske "bike" har testet et hav af viper rammer gennem tiden,og det er fuldt på højde med så meget andet,og man kan vel godt påstå de ligger til i den bedre ende.


    Nuller-Joe,jeg forstod det sådan at evt købere skulle smide lidt i fragt til "pallen" ?
    Men altså,ingen granti,fair nok,men hvis vi ikke kan få et bevis af en slags på at cyklen er købt og betalt kan det jo i princippet ligesågodt være tyvekoster !! Og så er jeg ikke interesseret.Den enste grund til du ikke kan lave en faktura må da også være fordi du er lidt nervøs for købeloven eller ?
    Men altså,kan jeg få et bevis er jeg stadig interesseret i X TEAM XT/SLX - 5443 kr.


    Pallen betaler jeg... I skal kun betale for cyklen.
    Men vi fik misforsået hinanden, og fik ikke formuleret mit dårligt.


    Hvis du køber en cykel, så får du naturligvis en kvittering på du har indbetalt beløbet til cyklen, og en kvittering når du modtager cyklen.
    Jeg er en privatperson ikke et firma


    Adam



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Xester
    hvad koster Viper TR 3.5 2009 ?


    Den koster 3367 kr.

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Man køber heller ikke bare et par sko, fordi at en test siger at de er gode - måske passer de dårligt til netop den kropsbygning man har.


    Det kan du ikke sammenligne :T geometrien på rammerne er så identisk idag,så for 99% vil det være et spørgsmål om sadel/frempind.Hvis man alligevel er i tvivl ligger der geometri skema på deres hp,og evt sammenligne med noget man kender.


    Nuller-Joe,fint nok,jeg vil arbejde på sagen :hb:

  • om man er privat eller firma er da ligemeget, der vil medfølge en faktura...det skal de ganske enkelt....den kan så kopieres og medsendes en kopi til hver af dem der har bestilt...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af haiiyaa
    hvor meget for Viper Mad Boy Hardtail Bike 2008 ? er også interesseret i skinny boy og fat boy


    Mad Boy = 1973 kr.
    Fat boy = 3355 kr.


    Der er ikke nogen der hedder skinny boy.. mener du sick boy elle crazy boy?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    om man er privat eller firma er da ligemeget, der vil medfølge en faktura...det skal de ganske enkelt....den kan så kopieres og medsendes en kopi til hver af dem der har bestilt...


    Jeg nystartet firma, og er lidt i tvivl om fakturerings reglerne, så jeg vil ringe til min revisor på mandag, og så får jeg lige lagt de sidste ting på plads.


    Adam

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe


    Mad Boy = 1973 kr.
    Fat boy = 3355 kr.


    Der er ikke nogen der hedder skinny boy.. mener du sick boy elle crazy boy?


    ja sick boy og crazy boy :) kan jeg høre hvad de koster ? og var den der mad boy 2009 versionen ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Sick boy = 2707 kr.
    Crazy boy = 2300 kr.


    Er det ikke de her cykler du sælger:
    http://www.viper-bikes.co.uk/


    Hvis ja så kan folk selv bruge den side til at få en "cirka" pris kan jeg se, de er lidt dyrer med dem end dig dog.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Nej.. det er ikke den side... Jeg er ikke helt sikker på hvem der har lavet den, men det er ikke den offiecielle... + den side har kun 08 modellerne ikke 09 :)..


    Men butikspriserne kan ses på http://www.chainreactioncycles.com/ , Man kan ændre til dkk op i hjørnet :)

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

    Rettet en gang, sidst af Nuller-Joe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Nej.. det er ikke den side... Jeg er ikke helt sikker på hvem der har lavet den, men det er ikke den offiecielle... + den side har kun 08 modellerne ikke 09 :)..


    Men butikspriserne kan ses på http://www.chainreactioncycles.com/


    Ok, aner intet om modellerne, kommer bare frem når man søger på google.. de priser jeg sider er på den side jeg linkede til svarer meget godt til de priser du kan skaffe dem til, så folk kan få en ide om en cykel koster 5000 eller 15000 kr.. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Nej.. det er ikke den side... Jeg er ikke helt sikker på hvem der har lavet den, men det er ikke den offiecielle... + den side har kun 08 modellerne ikke 09 :)..


    Men butikspriserne kan ses på http://www.chainreactioncycles.com/ , Man kan ændre til dkk op i hjørnet :)


    men er de priser du har givet mig på 09 versionerne ?