Snøft tweak kan ikke give plads til ordentlig opløsning men tryk på billedet og du ryger over på min side et tryk på billeder der kaster det op i 1000px på den lange led
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogaller…rpics/normal_IMG_1520.jpg]
Snøft tweak kan ikke give plads til ordentlig opløsning men tryk på billedet og du ryger over på min side et tryk på billeder der kaster det op i 1000px på den lange led
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogaller…rpics/normal_IMG_1520.jpg]
Det ser bare godt ud, smukt billede. Lidt picasso agtigt?
Hej Theis.
Smukt billede med lækre farver og kontrast.
En lille bitte smugle shadows&highlight så er den der.
/Henrik
Ved ikke om du har været inde på min side og se den i rigtige størrelse men den bliver lidt mørk af at tweak skod resize halløj.
Den er bevist med høj kontrast dog uden noget brænde af i hverken den ene eller den anden ende.
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Ved ikke om du har været inde på min side og se den i rigtige størrelse men den bliver lidt mørk af at tweak skod resize halløj.
Den er bevist med høj kontrast dog uden noget brænde af i hverken den ene eller den anden ende.
Nu har jeg.
Ja der er det et andet billede og bedre.
Tweak resize fucker det alt for meget op desværre
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Tweak resize fucker det alt for meget op desværre
Sådan har det det været så længe jeg kan huske, så der er vel igen grund til at pive, bare fordi du har taget et godt billede.
Nok brok. Billedet er simpelthen skide godt... resized eller ej, så kan jeg lide det.
QuoteOprindeligt indlæg af Maverick
Sådan har det det været så længe jeg kan huske, så der er vel igen grund til at pive, bare fordi du har taget et godt billede.
Nok brok. Billedet er simpelthen skide godt... resized eller ej, så kan jeg lide det.
Sådan har det hele tiden været ja, men der er ændret på reglerne om størrelse så villederne nu ikke kan være så store før de bliver resize bare det jeg syntes er lidt ekstra træls Har sådan set ikke noget med det her billede at gøre har altid været træls