New York indkøb?

• Det jeg var i New York var IT ting ikke billigere, nærmere den anden vej rundt :) Sko og tøj var der imod fine priser på ;)

Det er vist noget med at Ipods er en del billigere ! Men pas nu på told og skat når du kommer hjem igen :)

Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Det jeg var i New York var IT ting ikke billigere, nærmere den anden vej rundt :) Sko og tøj var der imod fine priser på ;)

Det er vist noget med at Ipods er en del billigere ! Men pas nu på told og skat når du kommer hjem igen :)

Er det ikke for ca. 3000kr man må have vare med hjem for? Mener det lige er steget :)

EDIT: Er 3225kr, blev hævet 1. december 2008.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Nå så ingen IT ting.....
    Men hvordan ser det så ud med ure, tænker her mest på Omega

Jeg regner klart med at have for mere end 3225kr med hjem:-)

Hvad ville I købe med hjem?

jeg har da flere gange taget lortet på smidt kassen væk..
    så kan de sku ikke beskylde dig for noget :P

det er mere hvis det er pakket ned eller lign.. :cheers:

• Parfume, Sko, Tøj, Ure og alt sådan noget er en del billigere derover... Bare husk at tage det ud af æskerne og sig at du havde det med hjemmefra ;)

Men ifht at købe gadgets og hardware i england er der ikke rigtig noget som helst at spare, og hvis du blir taget i tolden er den endnu værre :P

Oprindeligt indlæg af Firedog

har læst du kan sagtens kan købe abb ud.. så det stadig bliver billigere end her..

kunne vi så ikke få lov til da vi var der i december

Oprindeligt indlæg af DmK

kunne vi så ikke få lov til da vi var der i december

mon det så bare er BS det folk skriver.. :D men ikke mere ot for min side.. undskylder :D og godnat :cheers:

• Ville klart besøge B&H Photo, en af verdens største fotobutikker. Der er faktisk en del af spare på fotoudstyr, hvis man er til det.

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Exxon ().