Erotik en kedelig mandag formiddag
-
-
Damn den ser for lækker ud.
Scenen i starten kommer helt sikkert til at se lækker ud i Imperial
-
Dr. Octopus we love ya'!
-
wow den ser nice ud
-
Har glædet mig i vildt lang tid! Uh det bliver godt når den kommer i bio! Uhuhuhuh!
-
der er desværre bare laaaaaangt tid til
-
Originally posted by LecTer
der er desværre bare laaaaaangt tid tilfor lang tid
Så må vi bare glæde os over at det ikke er den eneste film der skal ses i biffen det næste års tid. Tænker lidt på Ringenes Herre, Starwars, Alien vs Predator og så lige den her
nam nam
-
Kirsten Dunst er hot hot hot hot hot hot
-
Originally posted by Aerial
for lang tid
Så må vi bare glæde os over at det ikke er den eneste film der skal ses i biffen det næste års tid. Tænker lidt på Ringenes Herre, Starwars, Alien vs Predator og så lige den her
nam nam
Den nye Harry Potter kommer i 2004. Men Starwars III er først i 2005...
Starwars II havde vi i 2002, Starwars I i 1999
ellers kan der da lige tilføjes Mission impossible III 2005, samt X-men III 2006
-
Originally posted by Todi
Den nye Harry Potter kommer i 2004. Men Starwars III er først i 2005...
Starwars II havde vi i 2002, Starwars I i 1999
ellers kan der da lige tilføjes Mission impossible III 2005, samt X-men III 2006
..og så kan jeg lige tilføje at din storebror siger det er over din sengetid
*G*
Vi har desværre en lang og syg dag på jobbet i morgen
-
wow kommer der en mission impossible III? kewl.. men det er jo også en af de slags film (ligesom james bond), der bare kan laves uendeligt mange film af
-
-
Spiderman 2 lyder ikke særlig frækt i mine ører - synes satme 1eren var så SKOD!
De eneste succesfulde marvel film er Xmen 1 og 2 - IMHO!
-
Originally posted by DarkhorZe
Spiderman 2 lyder ikke særlig frækt i mine ører - synes satme 1eren var så SKOD!De eneste succesfulde marvel film er Xmen 1 og 2 - IMHO!
Nemmerlig... tror nu også at "The Punisher" bliver ret fed -
Har ikke engang set 1'eren endnu
...
*Dummeslag*Tror bare jeg smutter hen og ser 1'eren, også bagefter (vis der er lyst) ser 2'eren
...
Så får jeg et lille "edderkoppe-rus" ud af det.. -
Originally posted by Noobie
Har ikke engang set 1'eren endnu...
*Dummeslag*Tror bare jeg smutter hen og ser 1'eren, også bagefter (vis der er lyst) ser 2'eren
...
Så får jeg et lille "edderkoppe-rus" ud af det..
pas på med detEn af mine venner da han havde været inde og se den første, gik han fuldstændig amok.. han kravlede rundt i lygtepæle, op på telefonbokse.. han hoppede ud foran en gammel dame og gjorde som om han skød med spind :]
-
tror det er på tide enten at finde noget hjælp til din ven, eller finde en ny ven.. for det lyder ikke sundt det der..
-
Originally posted by DarkhorZe
Spiderman 2 lyder ikke særlig frækt i mine ører - synes satme 1eren var så SKOD!De eneste succesfulde marvel film er Xmen 1 og 2 - IMHO!
Bah! Xmen 1 var fandme den største gang lort mand! Har ikke gidet at se 2'eren da jeg ikke lige havde de største forventninger
-
Originally posted by LecTer
Bah! Xmen 1 var fandme den største gang lort mand! Har ikke gidet at se 2'eren da jeg ikke lige havde de største forventninger
your loss - flot film - fede effekter - de største skuespillere - hvad mere kan man kræve ?
-
Originally posted by Todi
your loss - flot film - fede effekter - de største skuespillere - hvad mere kan man kræve ?
ummm er mest til 2'eren