Fra RAW til HDR 1xp Hjælp.

• Åbn billedet 3 gange i raw converteren, gem det 3 gange med forskellig exposure = -1, 0, +1. :)

Så åbner du bare de 3 billeder i det HDR program du bruger.

Problemet er bare at det ikke bliver et rigtigt HDR billede, når der kun bruges 1 billede. ;)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Åbn billedet 3 gange i raw converteren, gem det 3 gange med forskellig exposure = -1, 0, +1. :)

Så åbner du bare de 3 billeder i det HDR program du bruger.

Problemet er bare at det ikke bliver et rigtigt HDR billede, når der kun bruges 1 billede. ;)

Tak for svaret Henrik, men har prøvet flere forskellige RAW convertere nu.. Jeg kan slet ikke finde billederne frem i programmet .. :S Aner virkelig ikke hvad der er galt. Har også prøvet Camera Raw i PS3 som heller ikke virkede selvom jeg har kigget på flere løsninger.

Har det noget at gøre med at mit 1000D er fra USA, og hvis det er, hvordan kan jeg løse problemet??

/natch

• Du skal huske at gemme billedet hver gang du har haft det aabnet, og saa lave dit pseudo-HDR ud fra jpg'sne. Hvis du bruger PS skal du huske at fjerne EXIF foer du bruger dem, ellers vil PS ikke lege med da det er snyd....

/ask

• Der må jeg være svar skyldig.

Mon ikke en canon mand kikker i tråden her med lidt hjælp. ;)

• 1000D er et nyt kamera og det er ikke supporteret i PS3 du skal købe den nye version af PS eller bruge den software der følger med til dit kamera.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy