Jeg vil høre hvilke class i synes er den mest overpower, og hvilken class i selv spiller som main
-
-
For at nogle gider og bruge tid på at svarer på det her skal du nok lige skrive om det skal være PVP eller PVE vi snakker om?..
Jeg er godt nok stoppet med og spille, men hører Rogues stadig har en fordel i PVP og at hunters vist Owner DMG-meters på raids hvis de laver spec efter det.
Men alt i alt egentlig noget du burde oprette inde på de officelle forums efter min mening.. =)
-
Dobbelt indlæg
-
Ofte er en class ikke decideret overpower i PvE, men jeg taler om PvP. Jeg kunne bare tænke mig at høre om hvilke class i synes er den bedste i PvP. Jeg vil også gerne høre nogle begrundelser og ikke bare "Rogue er den mest overpower class fordi jeg blev drabt af en i AB uden at jeg nåede at gøre noget"..
-
IMO er det et tæt løb mellem Pala & DK ...begge af samme grund.
Pga, af den kombination af den CC, damagereduction de har, sammen med både forholdvis høj burst og vedvarende dps. -der er ikke rigtig nogen andre der som dem, kan smide så meget damage ud på så kort tid, og samtidig tåle så meget skade, mens de gør det. -
Oprindeligt indlæg af kasper1233
Ofte er en class ikke decideret overpower i PvE, men jeg taler om PvP. Jeg kunne bare tænke mig at høre om hvilke class i synes er den bedste i PvP. Jeg vil også gerne høre nogle begrundelser og ikke bare "Rogue er den mest overpower class fordi jeg blev drabt af en i AB uden at jeg nåede at gøre noget"..Snakker vi DPS i PvE, så er det hunters. Svært at slå deres supersvære 2-button spec (explosive shot + steady shot).
PvP wise.. Vil sige ret paladins - alt for meget burst og survival. Dernæst DKs og rogues - især rogues med uendeligt mange stuns.
-
Efter min mening vinder death kinghts den her kamp uden tvivl. Deres massive dmg, stuns, silence og survival gør dem til en alt for god class i arena. Med det sagt har over 40% af top 100 teams i 2v2 en dk, og 23% i 3v3.
Det med at rogues er overpower er jeg ikke enig i. De var i stand til at dræbe et target i kidney shot, før deres mutilate blev nerfed med 30%. Rogues giver ikke så meget dmg at det gør dem overpower, men hvis de samtidig bruger deres cooldowns fornuftigt gør det dem til en god class.
-
Oprindeligt indlæg af Ciric
IMO er det et tæt løb mellem Pala & DK ...begge af samme grund.
Pga, af den kombination af den CC, damagereduction de har, sammen med både forholdvis høj burst og vedvarende dps. -der er ikke rigtig nogen andre der som dem, kan smide så meget damage ud på så kort tid, og samtidig tåle så meget skade, mens de gør det.Fuldstændig enig
-
og snakker vi så desuden at level up osv, så vinder dks blot endnu mere.....
-
Jeg skal i hvertfald tage mig sammen for at nakke DK's