Mystisk mail fra Blizzard

• Sidder og tjekker min mail og opdager pludselig at der ligger en mail fra Blizzard.
    Jeg spiller ikke længere, og har ikke solgt/byttet min accout eller ladet en ven overtage den, så virker derfor en smule suspekt at jeg modtager denne mail:

Greetings,

An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded. As you may not be aware of, this conflicts with Blizzards EULA under section 4 Paragraph B which can be found here: WoW -> Legal -> End User License Agreement
    and Section 8 of the Terms of Use found here:
    WoW -> Legal -> Terms of Use

The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the action to be taken against your account. If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can, and will be suspended/closed/or terminated.
    In order to keep this from occurring, you should immediately verify that you are the original owner of the account.

To verify your identity please visit the following webpage:
    https://www.worldofwarcraft.co…om%2Faccount%2Findex.html
    Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues. Thank you for your time and attention to this matter, and your continued interest in World of Warcraft.

Sincerely,

Account Administration
    Blizzard Entertainment

Mit spørgsmål er så, om det er endnu en af de latterlige scam mails, og om andre evt. også har modtaget den?
    Afsender: donotreply@blizzard.com - virker umiddelbart som en rigtig mail addrese, så derfor er jeg lidt i tvivl.

• hmm hvis den var fra Blizzard ville de så ikke vide at du spillede på en EU server og ikke en US?

det link ser ud til at gå til US siden og ikke wow-europe.com ?

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Trækker mit svar tilbage - havde ikke set det med linket

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

Rettet en gang, sidst af Dropz ().

• Prøv lige at se nærmere på det link der skulle gå til loginsiden.

Sådan som du har pastet det ind her ser det korrekt ud, men jeg tror at der link der reelt er i mailen peger på noget med 3xw.ripway dot com
    Det ligner en meget udbredt phising mail!

Det giver heller ikke meget mening at blizzard skulle bede dig om at bekræfte din identitet!?

Oprindeligt indlæg af DKTiger
    Prøv lige at se nærmere på det link der skulle gå til loginsiden.

Sådan som du har pastet det ind her ser det korrekt ud, men jeg tror at der link der reelt er i mailen peger på noget med 3xw.ripway dot com
    Det ligner en meget udbredt phising mail!

Det giver heller ikke meget mening at blizzard skulle bede dig om at bekræfte din identitet!?

Tror også du skal passe på, Blizzard beder dig så vidt jeg ved ikke om at bekræfte din identitet på denne måde

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• nej det gør de ikke, og vil aldrig gøre det..bare smid den mail i skraldespanden..

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Her ned med den.

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate