Pocket Bike sælges + E8400

  • Hej sælger min Pocket bike og min E8400


    Pocket bike 49cc, den har problemer med at starte men det er noget med tændøret der bare lige skal skifes eller noget i den retning. Topfart 60 KM/T


    HBO: 500 kr


    E8400 C0 Lapped, kvittering


    HBO: 600 kr

  • kan du ikke prøve at skifte tændrør, så den væsentlig mere værd. Bare et tip ;)


    Hvor din E8400 købt og har du kasse og køler til den, og hvad kan den (overclock)

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det er helt fint jeg har lige bestilt en Q9550 til 1464 kr incl porto. Sorry for :offtopic:


    Sorry for OT, venter lige lidt da en af mine venner nok vil af med sin E8500 istedet og pga. den højere multipler vil den være bedre til oc så sorry har først fået det afvide her tilaften da jeg kom hjem :O


    men iløbet af næste uge står mit bud stadig ved lige så du ik ska være helt kom hændet da.

  • desværre N00bZsTeR jeg trække mit bud har fået afvide af min mate at jeg ka købe hans processor i næste uge, så det vil jeg hellere pga. den højere multipler, så håber stadig Madsj vil købe den sorry at ha spildt din tid :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    desværre N00bZsTeR jeg trække mit bud har fået afvide af min mate at jeg ka købe hans processor i næste uge, så det vil jeg hellere pga. den højere multipler, så håber stadig Madsj vil købe den sorry at ha spildt din tid :boxed:


    Jeg er totalt ude af det her også han gider ikke engang reagere på pm jeg har sendt. Så det er ikke aktuelt. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Hvor i landet bor den pocketbike?

    ASUS M2N68
    AMD Phenom X4 - 2,6Ghz
    Vandkølet: HEATKILLER® CPU Rev3.0, Laing DDC1 XSPC/PRO-top
    Corsair XMS2 DHX PC6400, 4x2Gb
    Geforce XFX8800GT Alpha Dog Edition, 512Mb
    Zalman VF1000
    WD Raptor 74Gb
    Maxtor 250Gb SATA
    WD 500Gb SATA
    Lite-On DVD-RW
    Antec P182 Black
    Enermax Liberty 620W
    19" Samsung 930bf
    Logitech G11 Tastatur
    Logitech VX Revolution Laser mus

  • Undkyld fordi jeg ikke har svaret i lang tid, men E8400'eren sælges ikke mere, da jeg har valgt at bytte den til en anden CPU. Men pocket biken er dog stadig til salg.


    Den befinder sig i Nakskov på Lolland, og så der ikke opstår forvirring med den, så vil den ikke rigtig starte, tror det er noget med tændrøret, men har ikke fået gjort noget ved det, da den bare står i skurret.