jeg overvejer at anskaffe thermalright 120 xtreme eller true, men vil gerne have 2 blæsere på. hva kan i anbefale.?
-
-
Noctua P12..
nok den mest lydløse.. og så yder den vildt godt..
-
Oprindeligt indlæg af gaming-king
Noctua P12..nok den mest lydløse.. og så yder den vildt godt..
yup. Enig. Sidder selv med en Noctua køler med sådan to blæsere monteret på, og de er meget stille og gode
-
Oprindeligt indlæg af czepluch
yup. Enig. Sidder selv med en Noctua køler med sådan to blæsere monteret på, og de er meget stille og gode
men ka man ik få dem i en anden farve end rød og beige.? jeg vil helst ha blæsere der er sølv, sort eller begge. -
Oprindeligt indlæg af a-z
men ka man ik få dem i en anden farve end rød og beige.? jeg vil helst ha blæsere der er sølv, sort eller begge.Tror jeg ikke man kan.
Det er et af Noctuas kendetegn. Nogen kan lide det. andre ikke. Du kan evt selv finde en spraydåse frem ?hehe.
-
Oprindeligt indlæg af czepluch
Tror jeg ikke man kan.
Det er et af Noctuas kendetegn. Nogen kan lide det. andre ikke. Du kan evt selv finde en spraydåse frem ?hehe.
er der ik et eller andet andet mærke som er lige så godt.? papst? -
det kunne være scythe..
men personligt synes jeg ikk den er ligeså god som noctua.. og jeg kan godt li deres design(farve).. og nej, det er brun.. ikke rød den er..
-
Oprindeligt indlæg af gaming-king
det kunne være scythe..men personligt synes jeg ikk den er ligeså god som noctua.. og jeg kan godt li deres design(farve).. og nej, det er brun.. ikke rød den er..
det ser jo dumt ud at ha noget brunt oven på en sølv/sort køler, men det er jo smag og behag. hvis den havde været i en anden farve havde den været mega fed !! -
Jeg har 2* scythe s-flex kølere på. 800 rpm versionerne. De siger ingenting og jeg synes at min Q6600 er fint kølet.