Hvilke gratis Anti-virus program vil i anbefalde..?
Anti-virus Program
-
-
Kort og kontakt må man sige
det ville måske hjælpe med nogle basale krav/ønsker, så du ikke får svar i øst og vest..
Personligt bruger jeg Kaspersky Internet Security.. En af de få programmer jeg føler mig tilfreds med at betale for
-
Har brugt Avast i en del år efterhånden uden problemer. Jeg har også set 2-3 test af det mod andre gratis AV-programmer hvor det har vundet hver gang (dog kun med svagt forspring).
Anders
-
-
Jeg er rigtig godt tilfreds med Avast! som er gratis, det vil jeg mene er nok for de fleste. Ønsker du lidt bedre sikkerhed, og er du villig til at betale for antivirusprogrammer, vil Kaspersky og NOD være to rigtig gode bud.
-
Avast er et godt gratis program, men vis jeg skulle betale ville jeg bruge kaspersky
-
Oprindeligt indlæg af kalyt
Avast er et godt gratis program, men vis jeg skulle betale ville jeg bruge kasperskyMen nu er det jo netop gratis programmer der bliver spurgt efter. Skulle jeg betale for det ville jeg nok også vælge Kaspersky, men jeg kan ikke se nogen grund til det netop fordi jeg har brugt Avast i omkring 4-5 år uden problemer.
Anders
-
Jeg vil anbefale Avast, jeg har brugt både Avast og AVG Free
og jeg må sige at mine erfaringer er at avast er bedst
mvh. JohannesTN
-
Kan klart anbefale Avira AntiVir
-
Helt klart avast !
De har vundet næsten alle test (inklusiv norton vis nogen skulle spørge)