Left 4 Dead 2 DARK 4 Me !!!!!!!

• Hey There :D
    Har lige formateret... installeret alle driver osv. også har jeg også installeret Left 4 Dead, og ved ikke hvad der kan være gået galt men jeg kan intet se, ikke engang med flashlight tændt eller lyse steder, kun left 4 dead det er galt med.
    BILLEDE!!!

nogen forslag ??

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    prøv evt. at stille kontrasten op i gamet's option hvis du kan det, så skulle du kunne gøre den lysere :)

den er allerede helt oppe

Oprindeligt indlæg af Howa

den er allerede helt oppe

oki lyder runderligt så ka det så være end anden indstilling inde i options som måske gør det?

har du prøvet alle sammen?

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

oki lyder runderligt så ka det så være end anden indstilling inde i options som måske gør det?

har du prøvet alle sammen?

ja intet virker.. har prøvet og installere det igen, slettet config, googlet, ændret på lyset under grafik kortets indstillinger... intet virker

• hm ja, det kan ji ikke væer en fail indstilling på skærmen...

hvad jeg kan komme i tanker om pt er en driver bug. Har du brugt samme driver som før eller installeret en nyere eller ældre version?

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• er det en CRT skærm?

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af Foxx
    hm ja, det kan ji ikke væer en fail indstilling på skærmen...

hvad jeg kan komme i tanker om pt er en driver bug. Har du brugt samme driver som før eller installeret en nyere eller ældre version?

er sikker på det er en ny driver...

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    er det en CRT skærm?

hvad er en crt skærm men tror ikke det er problemet da jeg har brugt den før jeg formateret til lef4dead

hvad er en crt skærm men tror ikke det er problemet da jeg har brugt den før jeg formateret til lef4dead

prøv at reinstall den nyeste Grafik driver..
    Det ser mærkeligt ud.. fordi jeg syns at resten af interfacet ser rigtigt ud.. :S

Det ser mærkeligt ud.. fordi jeg syns at resten af interfacet ser rigtigt ud.. :S

Oprindeligt indlæg af Firedog

tak løste problemet... men tror det var nogle registrerings filer der manglede fra driveren for spybot blockede nogle af dem...