Chill Innovation vs Corsair

  • Hej Tweakere!


    Jeg overvejer at købe Chill Innovations 700W modulære PSU efter at have læst særdeles gode anmeldelser af den, men efter lidt søgen herinde på forummet har jeg set at nogle folk har problemer med især den gamle 400W serie fra dem.



    PSU'en fra Chill Innovation:


    http://edbpriser.dk/Products/L…071&searchArea=&Soegeord=




    Mit spørgsmål er så om det ville være bedre at investere i en:


    http://edbpriser.dk/Products/L…542&searchArea=&Soegeord=


    Eller en:


    http://edbpriser.dk/Products/L…210&searchArea=&Soegeord=


    Jeg ville jo gerne have en med modulært system, og der får man mere for pengene rent watt mæssigt hos Chill Innovationen, men hvis det er noget skrammel kan det jo være ligemeget.


    Hvad ville i vælge?


    På forhånd tak for hjælpen! :hb:

  • jeg ville holde nallerne langt væk fra chill. der har været rigtigt mange problemer med dem, og har ikke set nogen beviser på at de har ofret flere penge på at højne deres kvalitet....corsair eller antec er de bedste af de billige.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg ville til en hver tid tage Corsair, jeg har selv HX620'eren som du linker til og den er bare en lækker psu efter min mening til prisen.. =)


    Synes Corsair er god og stabil kvalitet, hvis jeg skal samle en PC til folk er det altid sådan en jeg smider i, og har endnu kun været ude for en som døde.


    Chill Inno derimod har jeg oplevet en del problemer med, dog var dette tilbage med deres 400W serie, stoler ikk rigtig på dem mere og der er ikk noget mere nedern end en PSU som failer.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Mange tak begge to. Det var bare nogle meget gode anmeldelser jeg læste af den og folk på edbpriser roser den også til skyerne og der er en af dem der lyder somom han ved noget om det.


    Men jeg stoler mere på jer :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    jeg ville holde nallerne langt væk fra chill. der har været rigtigt mange problemer med dem, og har ikke set nogen beviser på at de har ofret flere penge på at højne deres kvalitet....corsair eller antec er de bedste af de billige.


    Jeg er i hvert fald også glad for min antec PSU. Det samme er en af mine venner som har den samme. De kører bare. Så dem kan jeg også anbefale. Har også kun hørt godt om corsair. Dog har jeg ikke selv haft en.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Jeg vil også nabefale corsair HX620 har den selv i min store maskine og den trækker alt mit grej uden å meget at sige en lyd fra sig.


    Den har også nogle dejlige kabler at arbejde og nemme at gemme.


    Eneste jeg synes der er lidt træls er at den ikke er 100% modulær også kan kablerne være for små hvis man benytter store kabinet ala Silverstone TJ07, hvor der er langt til alting