mojn
jeg ville lige høre om der er nogle der har problemmer med messenger 6,1 da jeg har hørt flere der siger at den logge på og logge af hele tiden
mojn
jeg ville lige høre om der er nogle der har problemmer med messenger 6,1 da jeg har hørt flere der siger at den logge på og logge af hele tiden
Køre fint her
jeg har heller ingen problemmer men mange kender har. mystisk
jeg får sådan en sjover her:
[Blocked Image: http://www.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=3028912]
Men tror det er på min side og ikke microsoft der er noget i vejen!!!
ved dem skriver ikke noget den logger bare på og så af igen hele tiden
Køre Messenger via Miranda.. Og det funker dejligt enkelt.. Ikke alt det grafik pjat her..
min det fucker også... jeg køre med normal 6.0.. den logger på og af hele tiden...
hvad er miranda????????
QuoteOriginally posted by kimsdipchips
jeg får sådan en sjover her:
[Blocked Image: http://www.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=3028912]
Men tror det er på min side og ikke microsoft der er noget i vejen!!!
Ja den får jeg også ofte.
QuoteJa den får jeg også ofte.
Jep rimelig træls næsten ligeså træls som dit MEGET Lange billede
edit: har du nogen gode fif til at få det LORT væk?( den er næsten dukket op i 3 dage nu
*gg* Min avatar fandt jeg her på tweak.dk, den er blandt dem der ligger til fri afbenyttelse. (skal nok fjerne den igen)
Ang. dit problem, så har jeg ingen løsning. Jeg får det ikke så ofte at jeg har prøvet at rode med det.
Når jeg får det plejer jeg at vente 10-15 min. så kan jeg logge på igen. Men ja. meget underligt. Jeg tror det er en fejl fra MS's side.
Quote*gg* Min avatar fandt jeg her på tweak.dk, den er blandt dem der ligger til fri afbenyttelse. (skal nok fjerne den igen)
Ang. dit problem, så har jeg ingen løsning. Jeg får det ikke så ofte at jeg har prøvet at rode med det.
Når jeg får det plejer jeg at vente 10-15 min. så kan jeg logge på igen. Men ja. meget underligt. Jeg tror det er en fejl fra MS's side.
Så må jeg hellere sagsøge dem så kan de lære det kan de:D også blive jeg også rig det er en god bonus
Havde også problemer her da jeg kørte med en maskine som firewall.
Jeg har dog ikke haft problemer siden den der underlige opdatering kom for et par uger siden (og jeg har den her maskine direkte på nettet igen)
Har også fået den fejlmeddelelse et par gange. Men det er sjældent.
QuoteHar også fået den fejlmeddelelse et par gange. Men det er sjældent.
Jep det er fandme træls og et hader digt/rim virker ikke
Nogen som har nogen bedre forslag end det jeg har prøvet:D det skal lige siges jeg også har prøvet at geninstalere messanger/reaperer det men uden succes :]
Virker fint her.
Bruger Trillian 2 Pro, og det kører som en drøm. Får aldrig fejl meddelser.
QuoteOriginally posted by znuffi
Bruger Trillian 2 Pro, og det kører som en drøm. Får aldrig fejl meddelser.
Lige præcis.
Jeg fik problemer med Outlook efter at have opdateret... og det med at den loggede af oplevede jeg også