Mangler en til Photoshop!

  • Hej!


    Jeg sidder med en skole opgave, der går ud på, at vi skal lave vores eget parti. (Samfundsfag ;))


    I den sammenhæng skal jeg bruge et billede / logo til partiet. Hvis en af photoshop eksperterne hurtigt kunne smække noget sammen, ville jeg være dybt taknemmelig :D


    Krav:



      *Må gerne være cirka 1024 x 768


      *Skal stå "Partiet"


      *Skal indeholde et billede / grafik af en bro.


      *Grønne farver, gerne ude i lidt natur :)



    Mange tak på forhånd

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • i kan jo også prøve selv.. med GIMP.. det er gratis, og kan det basale som Photoshop kan.. det er bare lige det med at kunen finde ud af det..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    i kan jo også prøve selv.. med GIMP.. det er gratis, og kan det basale som Photoshop kan.. det er bare lige det med at kunen finde ud af det..


    Og det er lige dér, problemet ligger :)


    Jeg ved nemlig, at mange herinde er rigtig dygtige til det - det behøver ikke være et mesterværk, bare noget simpelt lavet på et par minutter.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Mange mange tak! Er sgu blevet ret godt :D


    Hvis andre har et forslag, er i også velkomne!

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Opgaven er nu fremlagt, i behøver derfor ikke bruge tid på flere PS forsøg :)


    Mange tak for jeres bidrag!

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!