Er det lavet om?

  • hey alle AoC spillere.


    Jeg købte AoC da spillet udkom i tidernes morgen, og for at være ærlig var det et stort fail.


    Der var mange bugs, dx 10 var der ikke, ingen siege - m.m.


    Jeg overvejer at starte igen, men er bange for at spillet ikke har ændret sig.


    Derfor vil jeg høre nogen af de grundlæggende ting som er ændret fra starten til nu. Om hvor godt spillet fungere, siege battles osv.


    Udover det vil jeg gerne vide om de har ændre på deres instances system, fordi det var virkelig skod. :(

  • Shit, tja... Nu har jeg betalt for én måned. Det er kun en 120 kr eller so, så går jo nok.


    Så Kan jeg jo lige prøve det og se hvordan det er, og derefter give jer der vil vide det besked.


    Glæder mig nu til at komme tilbage til at hukke hovederne af folk igen :p


    Vil stærkt mene at deres combat system er langt sjovere end wows, især pointen i at man kan attack fra de sider man ønsker, block - osv. samt at der er intet auto attack, hvilket og gør at man skal "pay" en smule mere opmærsomhed til spillet.


  • Alle combat systemer er sjovere/federe end det i WoW.
    11122223333444551112233 button bashing er og vil aldrig blive specielt ophidsende.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Alle combat systemer er sjovere/federe end det i WoW.
    11122223333444551112233 button bashing er og vil aldrig blive specielt ophidsende.


    rauw,


    :T


    Kunne også godt tænke mig at høre hvordan det går i AoC spillede på Fury serveren i Northern Alliance den gang det eksisterede.


    Men spiller dog warhammer nu og det er der intet der kan trække mig væk fra.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Haha :D Selvfølgelig er alt sjovere end wow :P Det er noget lort efterhånden :D de kan ikke trække den mere :P


    Anyways jeg skal nok sige hvordan spillet forløber sig her for tiden når jeg får det prøvet en gang deres servere er kommet op igen. De har jo slået dem sammen, såh...


    Så skriver lige om noget tid hvordan det er :D om der er de samme mange bugs osv.

  • Så har jeg fået prøvet det i en 2 dags tid. Det er stadig ikke godt nok synes jeg.... Desuden hvis man spiller på en pvp server er dét det eneste som folk laver. Altså lige meget hvor og hvad level du er så bliver man attacked af nogen n00bs.


    Efter deres "merges" af serverne er nogen servere, bl.a. Fury blevet fyldt med russere, så global chatten går amok med det sprog.


    Bugs osv. er er tilgengæld blevet fjernet og det med enkelte instances er stort set forsvundet.


    har ikke prøvet siege battles endnu da jeg ikke er i et guild så det kan jeg ikke sige noget om.


    ------------------------------------------------------------------


    Jeg vil sige at spillet kan være sjovt i en til to måneders tid, men nok ikke noget man burde købe. Har man spillet kan man godt lige spille det et stykke tid, men det er ikke noget som vil holde ved.