Mangler et nyt spil

• Leder efter et nyt spil, jeg kan spille nu når jeg ik kan spille guitar hero.

Leder efter noget strategi agtigt noget, som nogen tycoon spil eller krigsspil... har tænkt lidt på Red Alert 3, men er det noget ved?

Oprindeligt indlæg af origin
    Leder efter et nyt spil, jeg kan spille nu når jeg ik kan spille guitar hero.

Leder efter noget strategi agtigt noget, som nogen tycoon spil eller krigsspil... har tænkt lidt på Red Alert 3, men er det noget ved?

Company of heroes er og bliver GENIALT hvis du sprøger mig! Har du ikke spillet det, så gør det! Ellers er Supreme Commander også fedt.

• Ja, Company of Heroes er nok det bedste Strategi spil lige efter Age of Empires - Og så har den også genial multiplayer del, og kanon singleplayer del - Og singleplayer bliver bare indnu mere kanon ved at købe upgrade til 99,-

1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

• Ta endelig RA3, det er super sweet, det er ikke til at slippe igen når man først er begyndt, derfor jeg kun spiller det i weekenden :T

Oprindeligt indlæg af kalyt
    Ta endelig RA3, det er super sweet, det er ikke til at slippe igen når man først er begyndt, derfor jeg kun spiller det i weekenden :T

Enig, ret vanedannende, omend C&C 3 var lidt bedre på nogle områder. Red Alert 3 er ligeledes fedt fordi det ikke kvæles af sin egen selvhøjtidelighed, som f.eks. End War blev totalt offer for..

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

• ra3 er ikke fedt (har spillet det) ra 2 var meget berder... køb compay of heroes det er det bedst... pisse fedt...

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm