Power leveling

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Det er folk som dig der har voldbollet WoW.


    /agree


    Det er vel iøvrigt heller ikke ligefrem noget blizzard accepterer, idet du betaler en anden for en service ydet på din account....




    Det er ikke slemt at level længere... da jeg startede lige som burning crusade udkom havde de ikke pillet meget ved den xp man skulle have for at stige lvl, men det har de nu, hele vejen fra lvl 20 til 70 har de sænket den mængde xp ma skal have, så spil selv din char op, du blir tilmed bedre til at spille din class på den måde....

  • Må indrømme jeg også er ret negativt stemt mod dem som køber guld og benytter poweleveling services, det er deres skyld at man idag får op til 20 whispers om dagen fra toons med navne som "csfrhsdg" og " søpjhadfh" som vil sælge dig guld eller spille spillet for dig.....


    Jeg reporter dem ALTID selvom det kan syntes nytteløst nogen gange.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Må indrømme jeg også er ret negativt stemt mod dem som køber guld og benytter poweleveling services, det er deres skyld at man idag får op til 20 whispers om dagen fra toons med navne som "csfrhsdg" og " søpjhadfh" som vil sælge dig guld eller spille spillet for dig.....


    Jeg reporter dem ALTID selvom det kan syntes nytteløst nogen gange.


    Brug SpamMeNot :D

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • nej lad ham nu give sine oplysninger ud, så snupper vi accounten....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKTiger
    Hvis du giver dine account oplysninger til en tvivlsom hjemmeside for at få powerleveled din char, er du sgu også selv ude om det hvis de i stedet løber med dit gold!


    Overfør ens gold til en ven før man gør det? Der er intet de kan gøre som ikke kan reddes.
    Hacke accounten: Secret password
    Slette char: restore ved at snakke med en gm. Evt sig at du var fuld for at undgå forklaringen om hvorfor du var dum nok til at slette din char
    få den banned: forklar at du var blevet hacket og at hackeren har slettet alt.


    OT: Mener ikke det kan betale sig. Jeg har aldrig selv brugt en powerlevel service, men fra hvad jeg har hørt er priserne ikke ligefrem små, og det kan næsten bedre betale sig at købe en char et andet sted. hvis du fx køber den i 70-75 så tager de generelt ikke særlig meget for det, og så kan du bruge de sidste 10-5 levels på at lære din class at kende.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Hvorfor få folk til at fikse sådan noget.
    I min verden har man ikke interesse for spillet vis man gør sådan også hvorfor spille det?


  • Den går lige ind hver gang. Har en ven som har brugt den undskyldning et par gange efterhånden for at få hans arena points tilbage pga. fortrydelse af et køb.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL
    OT: Mener ikke det kan betale sig. Jeg har aldrig selv brugt en powerlevel service, men fra hvad jeg har hørt er priserne ikke ligefrem små, og det kan næsten bedre betale sig at købe en char et andet sted. hvis du fx køber den i 70-75 så tager de generelt ikke særlig meget for det, og så kan du bruge de sidste 10-5 levels på at lære din class at kende.


    Jeg var på min priest her den anden dag (den er lvl 71, bruger den kun til at lave jewelcrafting questen), og blev så whisper'd af en der tilbød at lvl mig gratis til lvl 80, hvor jeg så spurgte hvad der var i det for ham siden det kunne være gratis, han forklarede så at de snuppede alt det guld man tjente på quests, questrewards og items man fik undervejs.... Det giver jo for så vidt også god mening eftersom man på den måde hurtigt kan hive 5000 guld ind....


    Forklarede ham så bagefter at jeg ikke var interesseret i hverken det ene eller det andet, eftersom jeg havde 2 lvl 80'ere og ca 20k guld på det tidspunkt...


    Har så installeret den geniale addon (hvorfor har ingen fortalt mig om den før? :D), så nu slipper jeg da for alt det lort :P

  • Forskellen på en power leveling service og så det du blev whispered om er at en power leveling service beholder du dine g, og de sætter også et minimum for hvad du har når du får din acc tilbage (epic flying, x antal gold etc)
    Hvorimod som du beskriver det, tager de alle gold de får skrabet sammen mens de leveler, men til gengæld gør de det gratis. Men typisk også kun fra de levels hvor man begynder at tjene penge på quests (50-60+). En lidt anden service.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...