kartoteksprogram til film

  • Jeg vil gerne have mine film i et kartotek. Men jeg mangler et program, hvor jeg kan skrive titlerne, sætte et billede ind af filmen. Og så skal jeg kunne udskrive en liste, både med titlen og billede. Det skal også være let at oprette nye film. Håber I kan hjælpe?

  • http://www.collectorz.com/movie/


    sådan :D det er et nice program :)


    men jeg vil da lige tjekke det onfilm ud. men lige umiddelbart er det nederen man skal skrive alt ting ind selv, hvorfor har de ikke en database som har filmne så kan jeg da selv skrive region osv..
    Jeg skal skrive alle film ind der er da nitten jeg vil bare søge og vælge fra liste som er 10000 gange nemmere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    men jeg vil da lige tjekke det onfilm ud. men lige umiddelbart er det nederen man skal skrive alt ting ind selv, hvorfor har de ikke en database som har filmne så kan jeg da selv skrive region osv..
    Jeg skal skrive alle film ind der er da nitten jeg vil bare søge og vælge fra liste som er 10000 gange nemmere..


    Say what?


    Du søger da også, og vælger film fra en liste. Hvis der er film de ikke har, kan du tilføje dem selv, og så vil de arbejde på at få den med i databasen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Say what?


    Du søger da også, og vælger film fra en liste. Hvis der er film de ikke har, kan du tilføje dem selv, og så vil de arbejde på at få den med i databasen.


    jeg kan kun se film osv som er ved at komme og de 2 sider film de nu har med hva 20 på hver side.. :S


    ellers fortæl mig plz hvordan jeg kan se hele listen, film som Transformers osv kan jeg ikke finde :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    jeg kan kun se film osv som er ved at komme og de 2 sider film de nu har med hva 20 på hver side.. :S


    ellers fortæl mig plz hvordan jeg kan se hele listen, film som Transformers osv kan jeg ikke finde :S


    Nu kan man jo så også andre ting på siden end lige holde styr på sine DVD film, så det kræver egentlig bare, at man åbner øjnene lidt ;)


    Nu er jeg logget ind pt. men menuerne burde være stort set ens selvom man ikke er logget ind. I højre side, lige under menuen står der "Find Film". Der kan du bl.a. søge efter film. Når du har søgt vil dine søgeresultater selvfølgelig komme frem og hvis du trykker dig ind på de enkelte film vil der komme et link der hedder "Tilføj film til samling". Du kan til hver en tid finde din samling under det menupunkt der hedder "Min samling" hvor du kan printe lister fra, eksportere din liste, og se dine venners film hvis du har tilføjet venner derinde. Ligeledes kan du søge i din samling, ligesom der er en opsummering i højre side af hvor mange film du har i hver genre.


    Så måske du skulle have brugt mere end 2 sekunder på siden - det gør i hvert fald siden noget nemmere at finde rundt på ;)

  • Collectorz applikationen er den eneste vej frem for seriøse samlere i mine øjne. Den kan hente oplysninger direkte fra IMDB, så du med det samme har plot-beskrivelsen, liste over skuespillere samt cover-billede hvis tilgængeligt. (Hvilket det for det meste er)


    Derudover kan du nemt lave en overskuelig liste til udprintning, eller fremvisning for andre hvis det skulle være relevant. :crazyeyes:


  • det har jeg også :D har også bruger der inde og brugt noget tid på at tilføje nogle film osv.. må lige se om linserne har gjort en forskel :P