Batteriklap til Canon 20D

• Efter jeg monteret mit batterigreb da jeg modtog mit 20D er min batteriklap blevet væk. Nu er det sådan at jeg gerne vil ha det af igen, men som sagt kan jeg ikke finde den.
    Derfor tænkte jeg om der var nogen der vidste om det var noget man kunne købe særskilt for billige penge?

• Det kan sikkert godt købes men jeg tror ikke du skal regne med det er billigt som sådan da det sikkert er en reserve del

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Du har ikke gemt den inde i selve kameraet. Mener der på 20D er plads til klappen oppe i det hul hvor batteriet normalt sidder, men kan godt være det er min husker der halter lidt tid siden jeg selv havde 20D.

Har så dog også svært ved at se en grund til at tage grebet af medmindre det er deffekt :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Du har ikke gemt den inde i selve kameraet. Mener der på 20D er plads til klappen oppe i det hul hvor batteriet normalt sidder, men kan godt være det er min husker der halter lidt tid siden jeg selv havde 20D.

Har så dog også svært ved at se en grund til at tage grebet af medmindre det er deffekt :)

Ja har kigget efter, der er en special holder til den i selve grebet men den er ik der... :S

Hehe ved jeg godt, men synes det er for kluntet at rende rundt med ;) kan jo være jeg ændre mening igen hehe