Efter jeg monteret mit batterigreb da jeg modtog mit 20D er min batteriklap blevet væk. Nu er det sådan at jeg gerne vil ha det af igen, men som sagt kan jeg ikke finde den.
Derfor tænkte jeg om der var nogen der vidste om det var noget man kunne købe særskilt for billige penge?
Batteriklap til Canon 20D
-
-
Det kan sikkert godt købes men jeg tror ikke du skal regne med det er billigt som sådan da det sikkert er en reserve del
-
Du har ikke gemt den inde i selve kameraet. Mener der på 20D er plads til klappen oppe i det hul hvor batteriet normalt sidder, men kan godt være det er min husker der halter lidt tid siden jeg selv havde 20D.
Har så dog også svært ved at se en grund til at tage grebet af medmindre det er deffekt
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Du har ikke gemt den inde i selve kameraet. Mener der på 20D er plads til klappen oppe i det hul hvor batteriet normalt sidder, men kan godt være det er min husker der halter lidt tid siden jeg selv havde 20D.Har så dog også svært ved at se en grund til at tage grebet af medmindre det er deffekt
Ja har kigget efter, der er en special holder til den i selve grebet men den er ik der...Hehe ved jeg godt, men synes det er for kluntet at rende rundt med
kan jo være jeg ændre mening igen hehe
-
Jeg synes også grebet er for stort..
400D er som støbt i mine hænder