Roccat Kone mus?? Hjæælpe =/

  • Hej.. Nu har jeg fået min Roccat kone mus i julegave og ville installere den.. Men den gider bare ik? Den hverken lyser eller ragere? Jeg kører Vista kan det være noget med det?
    Og jeg har Dowloadet den nyeste vesion af driveren på deres hjemmeside.. Men heller ik når jeg har installeret driveren kan jeg heller ik åbne programmet??



    Nogle som kam hjælpe =/??




    ps. vil lige siges at jeg har min gamle MX 1000 side til imens jeg prøver at installere den.. For ellers kan jeg ik styre musen? kan det have nogle betydning??



    Mvh Nicolai

  • Hejsa Holritz og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Hardware & Tilbehør da Køb og Salg kun er til at købe af og sælge til andre brugere her på siden. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh


    Heidi | Tweak.dk Crew

  • Jeg havde det samme problem med min Roccat Kone mus og deres nye driver.
    Kørte med den gamle og ville opdatere til den nye også laver den fail.


    Prøv at tage den driver der hedder 1,29 den virker tror nemlig ikke den nye opdateret driver er så god igen :rolleyes: