Indlæg af Holrits

    har ikke vista på min computer, har windows xp prof.. men tror du stadig det vil virke?




    Er det sådan et stort problem for dig at jeg har lavet en ny tråd omg man....!?

    Nu prøver jeg lige det 1 link.. men der kommer 3 forskellige drivers op?



    High Definition Audio Codecs (Software)


    AC'97 Audio Codecs (Software)


    RTL8100B(L)/RTL8100C(L)/RTL8101L/RTL8139C(L)
    RTL8139C(L)+/RTL8139D(L)/RTL8100(L)
    RTL8130/RTL8139B(L) (Software)




    hvilken for en? er ik så stærk på de her områder :(



    mvh Holrits

    hej..


    Jeg har installeret windows XP Proffesionel på min computer som var født med vista.. Men har det problem nu at jeg har MEGA ecco på TS og Skype osv, har prøvet alt? nogle som kan hjælpe mig =/



    Mvh Holrits

    Er løst nu. Skrev en mail til Roccat omkring at jeg ikke kunne få driveren til at virke i starten.. Men så fik jeg den så til at virke, efter følgene svarede de så på min mail.. Og jeg prøvede alligevel at gøre som de sagde for at se om det virkede og nu virker det så :)


    De skrev sådan her: (hvis man har vista)


    Hello Nicolai,


    Thanks for choosing ROCCAT(tm).


    Some Vista 64bit users have been reporting issues with the beta driver. A firmware downgrade should fix the problem.
    To do that please follow these steps:


    1.) Install "ROCCAT Driver Rev 1.29 / Firmware 1.32"
    http://www.roccat.org/Support/Support/Overview/Driver/91/
    2.) Go to your /Programs/ROCCAT/Kone Mouse/FWUpdate/ directory.
    3.) Execute KoneUpdate.exe


    Currently, we are working on a new driver version. Until it is finished, I can only ask you for patience.


    og jeg prøvede også lige at sætte TDU på og så, så at det faktisk også var den der lavede lort i det så den er slået fra igen... desværre... Men der står også når du kalibrer den at TDU'en har bedst hvis måtten er én farve.. Og det Roccat Sense jo ik.



    Mvh Nicolai Holrits

    Hej.. har fået min nye Roccat Kone gaming mus, så nu da det skulle være godt syntes jeg også at jeg skulle have en ny musse måtte.. Så jeg fik at vide i en tweak test at Roccat Sense var nærmest bygget til Kone musen, meeeen? Jeg syntes godt nok den hopper lidt rundt / Hakker? er det mig der har lavet noget rod i den eller hvad sker der? håber i kan hjælpe mig for er ved at blive bims over det.. :rolleyes: :rolleyes:




    Mvh Nicolai Holrits

    Hej.. Nu har jeg fået min Roccat kone mus i julegave og ville installere den.. Men den gider bare ik? Den hverken lyser eller ragere? Jeg kører Vista kan det være noget med det?
    Og jeg har Dowloadet den nyeste vesion af driveren på deres hjemmeside.. Men heller ik når jeg har installeret driveren kan jeg heller ik åbne programmet??



    Nogle som kam hjælpe =/??




    ps. vil lige siges at jeg har min gamle MX 1000 side til imens jeg prøver at installere den.. For ellers kan jeg ik styre musen? kan det have nogle betydning??



    Mvh Nicolai

    Fortæl lige lidt om den Kone :)! tror næsten det bliver sådan en ^^ kan du se om Kone er højere en G5 eller er det, det samme? syntes ik det kan være rigtig billedet snyder så meget xD!