Katy Perry - Hot n Cold (DjrevaX remix)

Oprindeligt indlæg af nonsens

du jo mand hvad kan man forvente.. der er en årsag til vi kvinder kan lukke ørene for overflødig larm som børn og mænd :razz:

Jamen jeg takker for jeg nu er blevet en tweaker :clap:

Nu skal vi vist ikke lave for meget offtopic men jeg mindes vist at det var DIG der ævlede løs om alt hvad der overhovedet findes mellem himmel og jord sidst du var stiv i telefonen og fik spank af ham din ven;)

Oprindeligt indlæg af Dj revaX

Nu skal vi vist ikke lave for meget offtopic men jeg mindes vist at det var DIG der ævlede løs om alt hvad der overhovedet findes mellem himmel og jord sidst du var stiv i telefonen og fik spank af ham din ven;)

'Hov hov det kender jeg ikke noget til hvis nogen læser det her !!!

og så vidt jeg ved er du ikke bedre når du ringer midt om natten stang stiv og snakker en tand for meget jydelands sprog til man kan forstå...

:offtopic: fy fy

• Ps. det kaldes dansk ;)

• Jeg synes egentlig det er et hæderligt remix hvis man er til den slags.

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

• Synes det fungerer rigtig godt indtil hun skal synge med beatet (1:23). Så passer bass og kicket ikke sammen med hendes syngen imo. Og "hovede-meldodien" er alt for kedelig.

Synes nu det er rigtig godt forsøgt. Kom igen.

Oprindeligt indlæg af Dj revaX
    til jer alle mht rettighederne nej jeg har ikke rettighederne til vokalen derfor bliver det heller aldrig et track som bliver udgivet

Derfor burde du stadig vide, at du ikke bare kan dele det med folk her på Tweak, og derfor bliver dit link naturligvis fjernet. Ja, det burde være sket før, men jeg har desværre ikke været forbi tråden før nu.

Ligeledes bedes du og nonsens droppe nogle af alle jeres chatlignende indlæg. Det er efterhånden galt i de fleste tråde I deltager i, og det er simpelthen for meget. Mon ikke I kan findre andre steder at foretage den form for kommunikation, hvis det virkelig er så nødvendigt? ;)

Oprindeligt indlæg af Burger

Derfor burde du stadig vide, at du ikke bare kan dele det med folk her på Tweak, og derfor bliver dit link naturligvis fjernet. Ja, det burde være sket før, men jeg har desværre ikke været forbi tråden før nu.

Ligeledes bedes du og nonsens droppe nogle af alle jeres chatlignende indlæg. Det er efterhånden galt i de fleste tråde I deltager i, og det er simpelthen for meget. Mon ikke I kan findre andre steder at foretage den form for kommunikation, hvis det virkelig er så nødvendigt? ;)

Ja, sådanne nogle langdistance forhold er besværlige. :))

Oprindeligt indlæg af Burger

Vi er desværre blevet blokkeret på arto.dk så vi er blevet nødt til at bruge tweak her :)