Grøfthøjparken i 3D

  • Sjov nok effekt men har da ikke noget med 3D at gøre er jo bare et 360 graders panorama.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Sjov nok effekt men har da ikke noget med 3D at gøre er jo bare et 360 graders panorama.


    Nej, så længe du ser noget på en skærm, er der intet der er 3D ...

  • hehe bare for at være en rigtig idiot så findes 3D på skærmen, idet hvis et object har 3 dimensioner, dvs X Y og Z akser (feks) så er det et 3-dimensionelt objekt :P


    Men men, det er en sjov idé det du har taget! Hvordan laver man panoramer på den måde?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    hehe bare for at være en rigtig idiot så findes 3D på skærmen, idet hvis et object har 3 dimensioner, dvs X Y og Z akser (feks) så er det et 3-dimensionelt objekt :P


    Men men, det er en sjov idé det du har taget! Hvordan laver man panoramer på den måde?


    Ævbæv, det passer ikke for en skærm er jo flad - det er det som er joken (drille drille)


    Jeg laver mine panoramaer i PTGui. Photoshop kan også, men den har tendens til at forskyde "syningen" så man kan se hvor billederne er sat sammen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77


    Ævbæv, det passer ikke for en skærm er jo flad - det er det som er joken (drille drille)


    Jeg laver mine panoramaer i PTGui. Photoshop kan også, men den har tendens til at forskyde "syningen" så man kan se hvor billederne er sat sammen.


    Vil så lige sige at hvis du har ps3 eller nyere så har jeg så absolut ingen problemer med panorama funktionen, tvært imod er det en af de bedste jeg har set i længe. Blandt andet fordi den ikke laver en lige kant og faktisk blender farver.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77
    Ævbæv, det passer ikke for en skærm er jo flad - det er det som er joken (drille drille)


    Well, faktisk snakker man jo om synsindtrykket når man siger at noget er 3D ;). Med den der logik, kan man sige, at intet i verden er 3D, det universet faktisk består af mindst 4, og i teorien op til 10 dimensioner :D.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nithel


    Well, faktisk snakker man jo om synsindtrykket når man siger at noget er 3D ;). Med den der logik, kan man sige, at intet i verden er 3D, det universet faktisk består af mindst 4, og i teorien op til 10 dimensioner :D.


    Der er nok nogen der har set flash på nettet? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nithel
    Nah, youtube. Men pointen holder vel stadig ;)?.


    Btw, fik slet ikke sagt til svedel77 at det er nice lavet :)


    Om det holder ved jeg sku ikke, men der bliver da fint argumenteret for det ;)