[A] The Great Danes @ Al'Akir søger folk - 9/9 hardmodes cleared. Arbejder på Algalon for tiden.

  • Indledning
    The Great Danes (TGD) søger adskellige engagerede folk der kan spille minimum 3 dage om ugen. Du skal være i stand til at yde dit absolut bedste hver gang og have humøret til at bruge tid på nye svære udfordring. Du skal som minimum have raiderfaring fra The Burning Crusade og gerne fra før.


    Om guilden
    The Great Danes (TGD) er en ren Dansk guild. Dette har sine fordele og ulemper. Den helt store ulempe er, at det er svært at finde folk der har et højt niveau, tiden og ren faktisk er dansker. Derfor har vi en relativ lille raidgruppe og kræver en høj aktivitet og loyalitet. Guilden består stadig den dag i dag, af folk som har spillet sammen siden udgivelsen af World of Warcraft (11. februar 2005) og en stor del er venner udenfor spillet.


    Vi har taget alle instances, lige fra Molten Core, BWL, AQ40 og Naxxramas til Kil'jaeden i Sunwell Plateau (før nerf). Som guild er vores fokus udelukkende i PvE og derfor ligger vi al vores energi der. Hvilket har cementeret vores position som Danmarks førende og mest succesfulde guild.


    Vi har indtil videre, i WotLK, taget samtlige instances. Lige fra Naxxramas til Malygos og Sartharion med 3 drager både 10 & 25 mands. Ulduar blev genenmført hurtigt og pt. arbejder vi på Algalon 25 mands. Det skal nævnes at vi har taget Algalon på 10 mands.


    Vi har siden starten været at finde på serveren Al'Akir som Alliance. Hvis du vil vide mere om Al'Akir, så klik på følgende link: http://www.wowwiki.com/Server:Al%27Akir_Europe


    Vi raider onsdag, torsdag, søndag, mandag og tirsdag fra kl. 19:15 til 23:15. Disse tider kan ændre sig alt afhængig af progress.


    Hjemmeside: http://www.thegreatdanes.dk
    IRC: #TGD på QuakeNet


    Hvad kræver vi?
    Når du ansøger om optagelse i The Great Danes (TGD), skal du være i stand til at finde dig selv tilpas i nedenstående tekst. Er det noget der tiltaler dig, og kan du opfylde vores krav, så håber vi at se en ansøgning fra dig. Når det kommer til gear, behøver du nødvendigvis ikke at have verdens bedste, men vi forventer du har gjort alt du kan for at holde din character opdateret fra de instances du har tilgængelig.


    Du skal være klar over at prøveperioden i guilden typisk strækker sig over 2-4 uger, hvor vi bedømmer dig udfra din evner i WoW men også hvordan du passer ind i guilden som menneske. Under prøveperioden vil vi desuden vurderer din fremtid i guilden udfra dine sociale egenskaber og modenhed.


    Det forventes ligeledes, at du har tiden til at kunne dukke op forberedt til raids, når det kommer til enchants/gems/consumables etc. Du skal være i stand til at overholde en aftale, for dig er en aftale, en aftale.


    Alle ansøgere skal være over 18 år da gennemsnitsalderen i guilden er 24+ og tidligere erfaringer fortæller os, at folk under 18 år sjældent falder ind i guilden.


    Andre krav
    Vi forventer du har et virkende headset med mikrofon og forstår hvor vigtigt kommunikation er. Du skal være bekendt med Teamspeak/Ventrilo samt have de nødvendige AddOns installeret. Vi forventer ydermere du installerer de AddOns vi som guild måtte kræve.


    Du skal have en stabil internet forbindelse og en computer købt efter år 2000. Folk med en computer fra da Bubber's Badekar var populært, burde skifte den ud.


    Hvad søger vi?
    Raiders ( opdateret den 15. august 2009 )
    Healers: 2x Holy/Disc Priests
    Dps: 1x Shadow Priest, 1x Balance Druid, 2x Death Knights, 1x Hunter, 1x Warlock
    Tanks: pt. ingen men vi kigger på ansøgninger der kommer.


    Som healer forventer vi du kender din class fuldt ud, dets stærke og svage sider. Ligeledes kræver vi du har et indblik i andre healer classes. Du skal ydermere være i stand til at presse dig selv, din healing samt have stor taktisk forståelse. Du skal være udadvendt og ikke bange for at komme med forslag til taktikkerne.


    Som damage dealer forventer vi du er fokuseret på at være med i toppen af damage meters, vi er interesseret i folk som forstår og kender deres class til fulde og ønsker at yde deres bedste til enhver tid. Du skal altid være villig til at yde det ekstra der gør dig til en exceptionel damage dealer.


    Cross-Realm ansøgninger er mere end velkomne, men gennemlæs kravene og vær sikker på du/i kan opfylde dem!

  • Det lyder som en fantastisk guild i fået lavet og mest imponerende af er den kun består af Danskere^^


    jeg spiller jo desværre ikke Alliance men en gang skal jo være den første =)
    Har prøvet op til flere gange at starte en alliance char men har kommet meget længere end lvl 30 :pokey: hvilket er ganske begrænset efter som min Account er snart 4 år gammel - det kunne da være man skulle tage sig sammen og få banket en Alli char op.
    Starter nok endnu en warrior da det den class jeg har spillet allermest, dog rogue i vanilla wow - opgav den ret hurtigt efter jeg blev lvl 70 med ham. Kunne ikke tage mig sammen til og samle nyt gear igen efter at have fået 6/8 t2.. render stadig rundt med bf chest i lvl 70 :$


    Men hvis i er interesseret i en yders dedikeret spiller der kender de fleste classes ud og ind er jeg klar til og lave en Alliance char


    Quote

    Du skal have en stabil internet forbindelse og en computer købt efter år 2000. Folk med en computer fra da Bubber's Badekar var populær burde skifte den ud.


    lol :D



    - ShieldMaiden

    Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider


    Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider

    Rettet en gang, sidst af ShieldMaiden ().

  • Jeg vidste faktisk ikke at der fandtes så dygtige danske raiding guilds - derude, trods at jeg også har spillet WoW siden udgivelsen, så respekt herfra



    Jeg er dog ikke selv meget af en raider, så lige nu er jeg i en casual dansk raiding guild på Spinebreaker...
    Og så er der lige en ting til - FOR THE HORDE ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ralle222
    Jeg vidste faktisk ikke at der fandtes så dygtige danske raiding guilds - derude, trods at jeg også har spillet WoW siden udgivelsen, så respekt herfra



    Jeg er dog ikke selv meget af en raider, så lige nu er jeg i en casual dansk raiding guild på Spinebreaker...
    Og så er der lige en ting til - FOR THE HORDE ;)


    Der er faktisk et par stykker, men med de nuværende raid encounters ved jeg ikke hvor dygtig man skal være, blizzard har virkelig givet spillet en over nakken med den store "Dumb stick", er blevet alt for let IMO, CC er slet ikke nøfvendigt mere.


    Håber Ulduar bliver sværere end F.eks Naxx 25 er nu.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ralle222
    Jeg vidste faktisk ikke at der fandtes så dygtige danske raiding guilds - derude, trods at jeg også har spillet WoW siden udgivelsen, så respekt herfra



    Jeg er dog ikke selv meget af en raider, så lige nu er jeg i en casual dansk raiding guild på Spinebreaker...
    Og så er der lige en ting til - FOR THE HORDE ;)


    Det er vel relativt, på horde siden puggede vi Immortal før TGD.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bone


    Hehe og hvad har det med sagen at gøre? Her har du en grøn pind, brug den vel :D


    Ikke sikker, men måske en hentydning til at det blev pug'ed på den samme server før at danmarks førende raiding guild fik klaret det. Højst sandsynligt en hentydning til:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ralle222
    Jeg vidste faktisk ikke at der fandtes så dygtige danske raiding guilds


    Men nok bare mig der gætter forkert.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

    Rettet 3 gange, sidst af AcetaL ().

  • Hehe nu er der heldigvis andet end bare den stakkels Immortal der tæller. Men jo, vi stenede nok lidt før det gik op for os at achievements var Blizzard måde at styre sværhedsgraden på. Meeeen nu er vi kun i starten af WotLk og niveauet er virkelig sølle og ufatteligt kedeligt. Så snart det bliver bare en anelse svært, så skal du nok se en forskel ;)

  • Skulle lige til at sige det samme, Lokes List er det bedste.


    Jer:
    world: 557
    EU: 302
    realm: 5


    Lokes List:
    world: 455
    EU: 249
    realm: 2


    Source: wowprogress.com



    Men i er nok nummer to så :)

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

    Rettet 2 gange, sidst af sENITY ().

  • HEhe den slags sider svinger meget og er pænt utilregnelige, dette gælder for både http://www.wowprogress.com og http://www.guildox.com. Ydermere er det her en diskution LL og vi har haft og sluttet for lang tid siden nu. Dog er der en del personer som prøver at puste liv i diskutionen i ny og næ, men det er nu ganske underholdende.


    Men en sidste ting du skal sammenligne er Realms. Hvad det angår er der ufattelig stor forskel på Mazrigos og Al'Akir ;)