Jeg står i den herlige situation at jeg har en RMA sag kørene med Shg på en defekt Asus Maximus Extreme bundkort.
Jeg har venter i over 4 uger på det nu og i sidste sendte jeg en mail til dem om jeg ikke snart ville få pakken og spurgte efter et T&T nummer hvilket jeg også fik. Der i T&T nummeret står der pakke ner blevet sendt og afhentet i Frederikshavn og jeg tænker bare WTF!
De viser sig så at Shg har sendt pakken til første ejer af bundkort som bor i Frederikshavn men jeg tjekker så på både krak og de gule sider og ser at personen ikke bor mere på den adresse men pakken er blevet udleveret
Shg siger jeg skal kontakte ham personen for at få ham til at sende bundkortet til mig men da det er deres fejl og manden ikke bor på adressen mere hvad gør man så lige der
Mit spørgsmål er så da fejlen så som jeg skriver ligger ved shg kan jeg så tillade mig at opkræve et nyt bundkort på deres regning efter som pakken jo er væk i mine øjne da manden jo ikke bor på adressen mere?
Det er jo Shg som skal tage kontakt til ham right?
Synes bare det er træls at få af vide fra en flabet supporter at jeg bare skal ringe til ham ja tak for lort du lidt svært når manden ikke bor der mere!
Skal jeg opkræve et nyt bundkort af dem eller skal jeg selv gøre noget i sagen og kontakte manden som nu bor på adressen og høre om han kender til pakken?
Håber i kan komme med nogle gode svar evt paregrafer i købe loven som kan bruges hvis jeg skal klemme shg lidt på maven