Prince of Persia

  • Hey guys. Nu er det nye Prince jo kommet til PS3, og ville lige høre hvad folk har at sige om det nu hvor der er skiftet hovedperson, grafikstil og spilstil. Personligt synes jeg at det er fedt nyt styresystem, lækkert med en hjælper med personlighed, elsker også det nye manga-lignende univers man løber rundt i. Har spillet alle forgængerne og de er enormt gode alle tre, super historie, elsker især den fede vending den tager i 2'eren. :D
    Men jeg synes også at historien og plottet i 4'eren er mega fed og er på en måde glad for at vi har skiftet person, nu slog den gamle prins sig jo ned med Farah, så der bliver nok ikke lige så meget action fra hans side.
    Men jeg ville blot høre hvad folk synes om det nye koncept, slå jer løs! ;)

  • Jeg er tæt på at have gennemført spillet på pc - jeg må ærlig talt sige jeg er skuffet, på trods af at jeg elskede de gamle spil. Synes på både godt og ondt at det fedt at man ikke kan dø. På den ene side er det fedt at man ikke skal loade spillet igen hvis man fejler, men på den anden side, har jeg ikke fået nær så klamme svedige hænder som jeg plejer, hvilket leder mig videre til næste kritikpunkt.


    Jeg synes generelt at spillet har været for let, det har været superhurtigt at gennemføre. Jeg fortryder til tider at jeg har købt det, for at være helt ærlig.
    En anden ting jeg også synes var ret ærgeligt, er kameraet - den mulighed man tidligere havde for at kigge rundt omkring, er alt for fastlåst mange steder i spillet - på den måde opdagede jeg ikke lightseeds, på trods af at jeg var hoppet lige forbi dem.


    Kampscenerne synes jeg i visse tilfælde er superfede, men de kan til gengæld også blive virkelig kedelige, med de transformationer som fjenerne går igennem.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The_Dude
    Jeg er tæt på at have gennemført spillet på pc - jeg må ærlig talt sige jeg er skuffet, på trods af at jeg elskede de gamle spil. Synes på både godt og ondt at det fedt at man ikke kan dø. På den ene side er det fedt at man ikke skal loade spillet igen hvis man fejler, men på den anden side, har jeg ikke fået nær så klamme svedige hænder som jeg plejer, hvilket leder mig videre til næste kritikpunkt.


    Jeg synes generelt at spillet har været for let, det har været superhurtigt at gennemføre. Jeg fortryder til tider at jeg har købt det, for at være helt ærlig.
    En anden ting jeg også synes var ret ærgeligt, er kameraet - den mulighed man tidligere havde for at kigge rundt omkring, er alt for fastlåst mange steder i spillet - på den måde opdagede jeg ikke lightseeds, på trods af at jeg var hoppet lige forbi dem.


    Kampscenerne synes jeg i visse tilfælde er superfede, men de kan til gengæld også blive virkelig kedelige, med de transformationer som fjenerne går igennem.


    Ja. Det system var jeg også lidt utilfreds med, det var lidt irreterende at man ikke kunne slås som man ville. Men selv kampene er pisse flotte, og synes de skal fortsætte som de gør. Triologien var god, nu skal der bare noget nyt på bordet.

  • Jeg håber også at de havde nogle ting de skulle prøve i den første udgave i den nye generation - de 3 gamle er jo også ret forskellige - så jeg krydser fingre for et bedre spil næste gang, og ser indtil da frem til Mirror's Edge og Splinter Cell Conviction...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300