Hjælp til Photoshop CS3

• Hej allesammen.. Sidder med den lille herlige opgave at jeg skal lave en hjemmeside til et skoleprojekt! Dertil har jeg designet det hele i photoshop, hvorpå det var meningen at jeg ville benytte funktionen "save for web and devices". Desværre sker der det, at når jeg gør det for billederne et grønligt skær. Altså lidt ligesom at farvepalleten er indskrænket på de grønlige farver. Nogle som kan hjælpe, eller eventuelt vil gøre det for mig?

Link til psd. fil som skal eksporteres til web:
    http://rapidshare.com/files/168862521/IT-Fittnes.psd

Har desuden vedlagt billedet så folk kan se hvordan det desværre bliver, når jeg prøver.

• har du lavet det hele i en fil??

sån laver man jo ikk hjemmesider normalt.. der laver man jo det hele i små bider..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    har du lavet det hele i en fil??

sån laver man jo ikk hjemmesider normalt.. der laver man jo det hele i små bider..

Ja eller laver en stor og slicer det hele i photoshop og bruger save for web så det kommer ud i små bider.

Hvis i ikke har styr på hvilken palette i bruger i photoshop kan det nemt tænkes at farverne ændre sig. Når i bruger save for web bliver det converteret til srgb hvis i har lavet det i et andet farverum kan i have farver der ikke findes.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    har du lavet det hele i en fil??

Jooh, det gør man faktisk, hvor man efterfølgende slicer sitet op (som What nævner det).

Nogle vil dog nok mene, at man faktisk bør anvende Fireworks til processen, eftersom Photoshop slet ikke er ment som et program til "page layouts".

Anyways, husket at slice designet op?

Designet bliver iøvrigt grøn hos mig, hvis jeg ikke konvertere det til sRGB.

• Ja jeg ved godt at man normalt bygger det anderledes op! Men denne metode kan også bruges :)

Og ja jeg har slicet det op. Det er som sagt det med farven som driller.

_WHAT_ - Hvad kan jeg gøre for at det bliver de rigtige farver?