V/S 15" MacBook Pro

  • Hej,


    Jeg vil lige se hvad en 15" MB vil kunne indbringe.
    Det er late 2007-modellen, dvs ikke multi-touch trackpad. Stadig to-finger scroll og højreklik selvfølglig.
    Der er tale om en 2,2 ghz Core2duo og et 128 mb 8600m GT og 120 gb 5200 rpm harddisk.
    Der er 2 gb ram i maskinen.
    Maskinen er netop ude af garantien (købt 29. oktober 2007), og der er IKKE nogen forbrugerret på, da den er købt i Irland.
    Den kan dog sælges med AppleCare protection plan på, hvorved der kan opnås hardwaregaranti og fri telefonsupport op til den fylder tre år.
    Der er naturligvis dansk tastatur.
    Der har aldrig været problemer med maskinen, ud over at batteriet blev sjovt her for et par måneder siden - så det er helt nyt.
    Den står i flot stand, som man kan se på billederne er der stort set kun enkelte ridser under bunden.
    Der er både Leopard- og Tiger-skiver til maskinen, da den er købt lige i den periode hvor Leopard kom. Jeg kan geninstallere hvilket som helst af disse systemer ved salg.


    Grunden til at jeg eventuelt skiller mig af med den er at jeg har haft den i et år, så nu må jeg gøre det. Den er købt som et medarbejderkøb, hvilket også medfører at den pris der står på kvitteringen er omtrent 25% lavere end hvad maskinen kostede for et års tid siden.
    Jeg har stadig originalemballage og alt tilbehør.
    Kan sendes i omtalte emballage fra Irland (ingen ide om pris, men UPS kan vel gøre det for et par hundrede), eller sendes med post dk eller afhentes på Herning-egnen omkring jul.
    Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis der ikke opnås tilfredsstillende bud ;)


    Lad os se hvad sådan en svend kan indbringe på tweak!


    Billeder:
    [Blocked Image: http://img370.imageshack.us/img370/2060/dsc4578vx4.th.jpg]
    [Blocked Image: http://img155.imageshack.us/img155/2268/dsc4579zv0.th.jpg]
    [Blocked Image: http://img56.imageshack.us/img56/9468/dsc4580hk7.th.jpg]
    [Blocked Image: http://img149.imageshack.us/img149/3951/dsc4582ku8.th.jpg]


    Edit: ændret billeder til links. lige enorme nok.

  • Hej, lige et par spørgsmål.


    Grafikkortet er det et 8600M GT Eller et ATI X1600 ? Den er aldrig leveret med et 6600 kort.


    Ifølge Apple kan man kun tegne en apple care indenfor det første år, hvordan kan du så sælge den med Applecare?


    Men hvis den nu sælges med Apple care og 8600 Geforce kort vil jeg vurdere den til ca. 6500 kr.


  • Det er et 8600. Sjovt, jeg troede jeg havde rettet det :)
    Jeg har købt en Applecare til den - den ligger bare i skuffen og venter på at blive registreret. Apple vil registrere den hvis jeg har et købsbevis å at den er fra det første år.


    6500 lyder lavt - jeg ved ikke hvad de skal gå for, men det har jeg ikke tænkt mig at sælge den for med AppleCare ihvertfald. Det er godt under halv pris af hvad computeren kostede uden Applecare for et år siden.
    Men som sagt ved jeg ikke hvad den skal gå for. Der er under ingen omstændigheder tale om at jeg ikke kan bruge den længere, så 6500 kommer den ikke til at gå for med APP :)


    Edit: forøvrigt havde den været 2,16 eller 2,33 ghz hvis det havde været ATi grafik ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pcmerrild
    Nej det kan den ikke
    det er den gl model
    ny 2,4 kan købes fona 9998kr
    så 6000kr er ikke galt
    alt over NEJ


    Inden du udtaler dig så læs dog lige hvad der er blevet skrevet. Det er en macBook Pro. Og der er fandeme stor forskel.
    Slacker: Jeg har lige givet 5900 for den ældre model, hvilket jeg syntes er en fair pris (den står som ny). Så jeg vil tro du uden problemer kan hive min. 8K ind.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Inden du udtaler dig så læs dog lige hvad der er blevet skrevet. Det er en macBook Pro. Og der er fandeme stor forskel.
    Slacker: Jeg har lige givet 5900 for den ældre model, hvilket jeg syntes er en fair pris (den står som ny). Så jeg vil tro du uden problemer kan hive min. 8K ind.


    Jeg havde ikke forestillet mig at sælge for under 8k ihvertfald. Men det er jo som sagt ikke noget jeg ved om er realistisk.
    Som det ser ud nu er det en maskine der har kostet 15k for et år siden. Har lkøbt en Applecare til den, som står i 2700.
    Maskinen er et år gammel, står i pæn stand, og har stadig (næsten) to års telefonsupport og hardwaregaranti.
    6k er en tredjedel af denne pris. Måske er det en fair pris, i forhold til markedet, men ikke noget jeg vil sælge til.
    Anyways, din mening er noteret :)