Nu computer men hvilken

  • 7000 kr er ihvertfald for noget for en tom indkøbskurv!


    Men skriv evt om du kan finde ud af at samle selv (bestilling af løsdele) og om det skal være med/uden tastatur, mus og skærm.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Til 7000 kr ville jeg bygge selv og sammensætte den hardware jeg helst vil ha. Mere kan jeg ikke tilføje. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tullan


    Ja men det er til en ven, så tror det er bedst hvis den bliver købt samlet.
    For jeg ville gøre det samme (:


    Hvis han er en true fiend så byg den for ham. Giv ham lidt råd om hvad han skal putte i og hjælp ham med at samle. Han får en bedre maskine på den måde.
    Jeg siger ikke at man ikke kan købe en udemærket pc i top data og getmore osv men jeg synes bare der er altid et eller andet ved de maskiner man hellere havde set anderledes hvertfald efter et stk tid. Samler du selv med dit eget udvalg er der kun en at skælde ud. Dig selv. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Hvis han er en true fiend så byg den for ham. Giv ham lidt råd om hvad han skal putte i og hjælp ham med at samle. Han får en bedre maskine på den måde.
    Jeg siger ikke at man ikke kan købe en udemærket pc i top data og getmore osv men jeg synes bare der er altid et eller andet ved de maskiner man hellere havde set anderledes hvertfald efter et stk tid. Samler du selv med dit eget udvalg er der kun en at skælde ud. Dig selv. :))



    Er han da. (:


    Men han vil have computeren nu, og jeg kan altid putte noget mere i den. (:

  • Hvis han ikke kan vente så er det jo kun hans problem at han vil "ødsle" (eller hvordan det staves) med penge, når han kan få noget der er meget bedre hvis du sammlede den...

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Hvis han ikke kan vente så er det jo kun hans problem at han vil "ødsle" (eller hvordan det staves) med penge, når han kan få noget der er meget bedre hvis du sammlede den...


    Og det skal komme fra en der har en AMD computer. At "ødsle" :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Heeh :D :goodpost:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_