Lvl 80

  • Hvornår har i / hvornår regner i med at dinge 80? :)


    Jeg dingede 80 her sent søndag, så det var klaret på 4 dage :boxing:


    Nu skal der bare grindes rep med wyrmrest til at starte med og have noget pre-10 man raid gear til når vi snart starter 10 mands til at geare op til 25 mands i Januar :evil:


    Hva med jer? 8)

  • Well, jeg har ikke haft så forfærdelig meget tid til at game, og eftersom jeg har starten en Deathknight er der en længere fremtidsudsigt.. Jeg er kun 67 ..


    Til gengæld blev vores Realm first DK 80 igår.. Så har man altså for meget tid :boxed:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Havde regnet med i morgen i følge planen, men har ikke haft noget internet derhjemme siden søndags T_T


    Men w/e. arena starter ikke den 16. anyways.

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Tja, jeg er kun pt. lvl 72. Har ikke så meget tid til at spille for tiden, så vil hygge mig med at lvle og få oplevet det nye kontinent.


    Men håber på at kunne dinge i starten af næste uge.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Som det ser ud lige nu med arb osv, bliver det nok først om 2-3 uger
    ...er kun lvl 71 lige nu :rolleyes:

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Dingede 75 i går.. Har clearet Borean og Howling Fjord. Jeg tager det stille og roligt, og oplever spillet i mit eget tempo. Jeg spiller for t opleve historien, områderne, og content, jeg gider ikke ræse afsted til 80, for bagefer at tænke "What the fuck just happened".. Men jeg må da indrømme at det er imponerende af dem der er nået 80 på så kort tid, og jeg glæder mig da også til jeg dinger 80. Men det gør jeg nok først engang i starten af næste uge.


    Hvad synes i om de nye zoner?


    Howling Fjord og Dragonblight er begge rigtig nice! Borean Tundra er jeg ikke så vild med...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Hvad synes i om de nye zoner?


    Howling Fjord og Dragonblight er begge rigtig nice! Borean Tundra er jeg ikke så vild med...


    Jeg er heller ikke så vild med Borean og jeg er kun så småt ved at nå til Dragonblight, men jeg må nok sige jeg er dybt imponeret over Howling Fjord! Jeg synes simpelthen den zone er den bedst designede i wow so far! Landskab, stil, indbyggere, storyline og quests hænger bare kanongodt sammen!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKTiger


    Jeg er heller ikke så vild med Borean og jeg er kun så småt ved at nå til Dragonblight, men jeg må nok sige jeg er dybt imponeret over Howling Fjord! Jeg synes simpelthen den zone er den bedst designede i wow so far! Landskab, stil, indbyggere, storyline og quests hænger bare kanongodt sammen!


    Der må jeg nok give jer ret.


    Jeg mangler pt. 10 quests i Borean, men er smuttet over til Howling Fjord og kan rigtig godt lide det område :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • hmmm lvler ca 1 lvl pr dag med min pala lige nu..men lvler så ca hver anden dag..derefter er det nok min DK der er lvl 60 jeg skal have op...kan allerede lave imba våben til den som BS til lvl 71.


    det største problem so far er at borean sux at lvl i..man skal så meget omkring for at løse et par q ...dragonblight er lidt for stor, men har en ellers fin storyline ....MEN det irriterer mig enormt at man først som lvl 74 får adgang til en by med portals , inn og bank....hold kæft det er tamt lavet.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Icecrown er også den vildeste zone, med psykopat fede quests :D


    Enig, jeg tog hele Icecrown her i weekenden efter jeg dingede 80, 143 quests (har kun "No Rest for the Wicked" tilbage) :)

  • Se det synes jeg er sygt - du risikere bare dit helbred og alt muligt for et spil ?..


    Men nogen går jo op i det mere end andre.. :))


    Er stadig ikke blevet 75 endnu :crazyeyes:

  • Nah var ikke så galt... faldt lidt i søvn foran computeren, men det har jeg da bestemt prøvet mange gange tidligere, når man bare har browset forums ;)


    Men ved der er mange der virkelig nyder at lvle og opleve nye områder osv, men det har bare aldrig rigtig tiltalt mig.


    Den eneste grund til at jeg gamer wow er pga raids - ja og så måske for at mindcontrolle og smide folk udover kanten i naxx :))