Internet.

• Hej.

Jeg har nogen problemer med mit internet. I går købte jeg spillet overlord over steam og da jeg idag skulle til at downloade det havde jeg ikke internet forbindelse... Det der gule udråbstegn skilt var der. Jeg har prøvet at reparere internetet forbindelsen men det virkede ikke jeg hev stikket ud og satte det i igen... Det virkede ikke.

Hvad skal jeg gøre?'

Igår havde jeg meget langsomt internet.

Jeg har Vista Home Premium 32-bit.

Tak på forhånd.

-FredeK

• Måske dit modem er ved at stå af, har du snakket med din udbyder?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Ok burger :oops:

Dasjap: Der er ingen problemer med min mor og fars bærbare så jeg tror ikke det har noget med internet udbyderen at gøre... Glemte at sige at jeg bruger kabel og de bruger trådløst internet... S

• Altså jeg tror måske jeg har en lille ide om hvad problemet kunne værre...

Jeg har sådan en lille signal forstærker ting "Cisco Systems Linksys Wireless-G Range Expander".

http://www.linksys.com/servlet…2FCommon%2FVisitorWrapper

Jeg stikker kablet i den der lille flab i kan se i midten af det grå/sorte noget.

Men kan det være at den lille flab jeg stikker kablet i er gået i stykker?? Altså at den ikke registrerer kablet...

-FredeK

Og lige et billede...

• Hej fredek,
    kunne det ikke tænkes at din Linksys "Wireless-G Range Expander" har set bedre dage eller der er brud på dit netkabel ;)

win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

Oprindeligt indlæg af Zykov
    Hej fredek,
    kunne det ikke tænkes at din Linksys "Wireless-G Range Expander" har set bedre dage eller der er brud på dit netkabel ;)

Det kan godt være du har ret.... Men jeg ved i hvert fald at det ikke er kablets skyld siden jeg har testet den med to og den ene var helt ny...

-FredeK

• Kan du ikke prøve at sætte dit netkabel direkte i modemet for at se om det et din linksys booster som er afgået med døden.

Mvh Zykov

win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

• Nej det kan jeg desværre ikke siden den er øverst i vores hus og den ikke far noget signal hernede derfor har vi også den der dims... Og jeg gider ikke helt at flytte min computer her ned...

-FredeK

• Hej Igen...

Jeg bestilte en ny internet ting for en uge siden men her før i dag fandt jeg en ting som mindede om... Jeg tænkte at jeg kunne bruge den som en midlertidig ting mens jeg ventede på den anden men der var akkurat det samme problem som før... Kan det være fordi at det er en gammel en af et andet mærke eller er det min computer der er problemet?? Og hvis det er min computer, hvordan kan jeg så se hvad problemet er?? Jeg har tjeket BIOS og LAN er "Enabled"...

Tak for hjælpen

-FredeK